بازیکن سابق پرسپولیس نیمکت نشینی و عشق به فوتبال را فقط بهانه ای برای خودکشی خود آورده است.

به گزارش افکارنیوز ، سعید حلافی که سه شنبه شب با خوردن ۹۵ قرص اقدام به خودکشی کرده بود، در مصاحبه عجیبی که انجام داده نیمکت نشینی را به عنوان دلیل خودکشی خود اعلام کرده، حال آنکه دلایل دیگری برای چنین حرکتی از سوی او وجود دارد.

وقتی خبر تشنج سعید حلافی و خودکشی او خیلی زودتر از آنچه تصورش را بکنیم به بروز حاشیه ها و شائبه های مختلفی انجامید تا مصاحبه عجیب حلافی بعد از ترخیص از بیمارستان نه تنها پایانی برای این شائبه ها نباشد که به ابهامات ماجرا بیش از پیش دامن بزند.

او که علت خودکشی اش با ۹۵ قرص را نیمکت نشینی در داماش دانسته، برخلاف شایعات مطرح شده، نه به خاطر استفاده بیش از حد از مشروبات الکلی راهی بیمارستان شده و نه از قرص های روان گردان استفاده کرده!

اما نکته اینجاست که اقدام او به خودکشی از فشار روانی ناشی از اختلافات مالی خانوادگی او نشأت می گرفته و سرانجام او را به این اقدام رسانده.

اختلافات مالی او با برخی اعضای خانواده اش اخیراً آنقدر شدید شده بود که حلافی به شدت به خاطر این موضوع تحت فشار قرار داشته. حلافی حتی چندین بار هم به باشگاه مراجعه کرده بود تا با دریافت بخشی از مبالغ قراردادش، این بدهی ها را پرداخت کند که هر بار با مخالفت باشگاه مواجه شده بود.

به همین خاطر در نهایت تحت فشار شدید این طلبکاران اقدام به خودکشی کرده بود. البته در حال حاضر بعد از مراقبت هایی که در بیمارستان آریای رشت از این بازیکن به عمل آمده حال کلی او بهبود یافته و برای مراقبت های بیشتر به تهران منتقل شده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات