سرمربی تیم هندبال بافق:

مهدی رهبری گفت: زمین مشهد کیفیت لازم را نداشت و ما با مصدومیت بازیکنان تیم همراه بود.

به گزارش افکارنیوز ، مهدی رهبری سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق افزود: در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر روز پنجشنبه ۲۵ مهر میهمان ثامن مشهد بودیم اما متأسفانه زمین این تیم برای بازی مناسب نبود و از کیفیت نامطلوبی برخوردار بود و با مصدومیت بازیکنان تیم همراه شد.

وی تصریح کرد: در این دیدار جلال کیانی، محسن کاظمی و مجتبی کرمی مصدوم شدند و این هم به خاطر شرایط نامناسب و استحکاکی زمین بود.

رهبری در ادامه گفت: در بازی مقابل مشهد، بازیکنان واقعاً با اراده آهنین مقابل حریف سرسخت ظاهر شدند و با توجه به شناختی که از این تیم داشتیم معتقد بودیم حریف را شکست می دهیم اما در نهایت این در دیدار به تساوی رسیدیم.

وی عنوان کرد در هفته یازدهم مقابل مسی فلاور جان مسابقه داریم به احتمال فراوان ۲ امتیاز بازی برای ما باشد البته تیم ها قابل پیش بینی نیستند و نمی توان گفت چه اتفاقی می افتد.

رهبری اضافه کرد ما هم اکنون با ۱۴ امتیاز در رتبه دوم رقابت های لیگ برتر قرار داریم و حمایت و مدیریت مناسب باعث شده است تا در این جایگاه بایستیم.

وی گفت: بازیکنان دور از انتظار در این مسابقات ظاهر شدند و تلاش بسیاری می کنند و جا دارد من در اینجا از آنها تقدیر و تشکر کنم.

رهبری اشاره کرد ما سومین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کنیم و در اوایل رقابت ها ما را جدی نمی گرفتند ولی ما واقعیت داریم و حریفی سرسخت برای تیم های دیگر هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما به خاطر همدلی و وفاق و دوستی در این جایگاه قرار داریم و برای حفظ آبروی این شهرستان می جنگیم و پیراهنی که در تنمان است مایه افتخار ماست و به آن می بالیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات