سرمربی تیم والیبال میزان مشهد گفت: با توجه به کیفتی که من از ۳ تیم دیگر تورنمنت مشهد دیدم، لیگ بسیار سختی پیش رو داریم.

به گزارش افکارنیوز ، جبار قوچان نژاد پس از اولین روز برگزاری تورنمنت ۴ جانبه مشهد گفت: ما ابتدا سعی داشتیم در تورنمنت تهران شرکت کنیم ولی چون شرایط مهیا نبود، موفق به این کار نشدیم. سپس به این فکر افتادیم تا خودمان میزبان یک سری مسابقات دوستانه باشیم و به همین خاطر از تیم های گنبد، تبریز و ارومیه دعوت کردیم تا به مشهد بیایند.

قوچان نژاد ادامه داد: خوشبختانه در روز اول شاهد مسابقات خوبی بودیم. ارومیه با نتیجه ۳ بر یک از تبریز شکست خورد و ما هم ۳ بر ۲ موفق به پیروزی مقابل گنبد شدیم. این مسابقات فرصت خوبی است تا مربیان بازیکنان خود را محک بزنند و به نقاط ضعف و قوت تیم شان پی ببرند. متاسفانه بینی علی مباشری، دریافت کننده ملی پوش ما در این مسابقات شکست و تا هفته آینده او را به طور کامل در اختیار نداریم.

سرمربی میزان مشهد همچنین در مورد رحمان داوودی، دیگر دریافت کننده ملی پوش تیمش گفت: اتهامی که به داوودی زده می شد این بود که با ۳ تیم پیکان، مشهد و ارومیه قرارداد بسته است. در جلسه کمیته انضباطی، تیم پیکان موفق به اثبات ادعای خود نشد و با اعتراف رحمان داوودی به اینکه با تیم میزان مشهد زودتر قرارداد بسته، مشکل برطرف شد. رحمان حالا با رضایت و توان کامل برای میزان مشهد بازی می کند.

قوچان نژاد در پایان متذکر شد: با توجه به کیفتی که من از ۳ تیم دیگر این تورنمنت در مشهد دیدم، لیگ بسیار سختی پیش رو داریم حتی گنبد هم که فصل بسیار بدی را پشت سر گذاشت و همیشه با کمبود امکانات و منابع مالی دست به گریبان است، یک تیم مدعی نشان داده و من از این بابت خیلی خوشحالم. در لیگ ۹۲ هیچ تیمی را نمی توان دست کم گرفت.

لیگ برتر والیبال با حضور ۱۲ تیم از یکشنبه ۵ آبان شروع می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات