پس از اعتراض هواداران به مسعود شجاعی در بازی ایران مقابل تایلند و دفاع تمام قد آندو از مسعود، خداداد عزیزی از آندو انتقاد کرد که نباید روبه روی مردم قرار بگیرد.

به گزارش افکارنیوز ، پس از اعتراض هواداران به مسعود شجاعی در بازی ایران مقابل تایلند و دفاع تمام قد آندو از مسعود، خداداد عزیزی از آندو انتقاد کرد که نباید روبه روی مردم قرار بگیرد.

اما بشنوید از تیموریان که در مصاحبه ای محترمانه در کمال احترام، اعلام کرد انتقاد خداداد عزیزی را نمی پذیرد و حق را به خودش و مسعود داد. حالا بشنوید صحبت های خداداد عزیزی در مورد انتقادش از آندو و دلایل موجهی که دارد. در همین رابطه او به خبرنگار سایت گل گفت: «من همیشه طرف بازیکن بوده ام چه در دوران بازی کردنم و چه زمانی که مربی بودم. آندو متوجه حرف های من نشده است، او نباید خودش را جلوی مردم قرار بدهد چرا که آنها حق اظهارنظر دارند و نمی توان جلوی آنها را گرفت. من اصلا چیزی در مورد اینکه مسعود خوب بوده یا نبوده نگفتم، مسعود نیازی به تعریف ندارد چرا که خودش می داند که خیلی او را دوست دارم و سبک فوتبال او را می پسندم. اگر آندو ادامه مصاحبه من را خوانده باشد می فهمد که من در ادامه گفته ام کسی نمی تواند در مقابل مردم بایستد چرا که آنها کار خودشان را می کنند و با این کار شاید بدتر کنند. کاری هم نمی شود کرد، آنها خودجوش و هدایت شده شعار می دهند. بهتر است که آندو اجازه می داد کی روش از مسعود حمایت کند، او سرمربی تیم ملی است و باید از بازیکنان حمایتش کند یا اینکه فدراسیون فوتبال این کار را انجام دهد. »

خداداد در ادامه گفت: «گفتار من برادرانه بود و واقعیت این است که نمی شود جلوی تماشاگر را گرفت. وقتی آندو این کار را می کند ممکن است دفعه بعد آنها بر علیه آندو هم جبهه بگیرند. کار تماشاگران را تایید نکردم و نمی کنم، چرا که مسعود زحمت کشیده. مردم باید بپذیرند که فوتبالیست یک روز خوب است و یک روز و اگر اعتراضی کردند و باید منصفانه باشد. ولی کار آندو هم به نظر من اشتباه بود و غلط اندر غلط. »

مدیرفنی تیم ابومسلم ادامه می دهد: «فدراسیون و سرمربی تیم ملی باید در این مواقع از بازیکنان دفاع کنند و آندو هم باید سعی کند با این کار تماشاگر را برعلیه خود تحریک نکند. مسعود خودش می داند که من دوستش دارم و آندو هم می داند که او را هم دوست دارم، او باید ناراحتی اش را نگه می داشت و آن را با سرمربی یا حتی رئیس فدراسیون در میان می گذاشت. »

همچنین خداداد در مورد شرایط ابومسلم افزود: «شرایط بدنی تیم ما خوب نیست و تمام روزهایی که تیم های تمرین می کردند ما در جنگ بودیم و شب تیم مال ما بود و روز مال یک عده دیگر. خدا را شکر توانستیم در قدم اول تیم را به صاحبان اصلی بازگردانیم و در بازی دوم هم توانستیم با یک مساوی ارزشمند تیم را به سمت موفقیت هدایت کنیم. ما بدون بازی تدارکاتی وارد این مسابقات شدیم و رفته رفته می توانیم به موفقیت برسیم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات