میلاد غریبی:

من شاگرد مکتب علی دوستی هستم و صحبت هایی که در مورد زندگی ام مطرح می شود صحت ندارد.

به گزارش افکارنیوز ، بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شایعاتی که پیرامون زندگی خصوصی اش منتشر شده است گفت: من شاگرد مکتب علی دوستی هستم و صحبت هایی که در مورد زندگی ام مطرح می شود صحت ندارد.

میلاد غریبی، در مورد شرایطش در جمع سرخپوشان تهرانی گفت: کاملا طبیعی است که شرایط آنطور که دلخواهم است پیش نمی رود. در نیم فصل بهترین تصمیم را می گیرم در حال حاضر فقط فوتبال من را ارضاء می کند و می خواهم به تیمی بروم که بازی کنم.

وی افزود: از پرسپولیس ناراحت نیستم. از رویانیان و علی دایی هم تشکر ویژه دارم که در این مدت کمکم کردند اما شرایطم به گونه ای است که فقط رفتن چاره کار است. خیلی وقت است بازی نکردم و دلم برای فوتبال تنگ شده است. هر چه قسمت باشد همان می شود و مطمئنم به جایی می روم که بتوانم بازی و خودم را ثابت کنم. مطمئنم مسئولان باشگاه هم به فکر آینده ام هستند و در این راه کمکم می کنند.

هافبک پرسپولیس در مورد خبر پیوستنش به ذوب آهن هم گفت: اغراق نمی کنم اما بیش از نیمی از تیم های لیگ برتر من را می خواهند. راه آهن، نفت، مس، ذوب آهن پیشنهاداتی داده اند اما باید منتظر ماند تا نیم فصل بهترین تصمیم را بگیرم. وقتی در پرسپولیس شرایطم بد است باید بهترین تصمیم را بگیرم نمی خواهم با یک تصمیم عجولانه کل فصلم را تلف کنم. بهترین تصمیم در حال حاضر این است که از پرسپولیس جدا شوم و بروم فوتبالم را بازی کنم.

وی در مورد دلیل نیمکت نشینی اش در پرسپولیس گفت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد نتایج خوبی گرفته و هواداران هم رضایت دارند مطمئنا من ضعیف بودم که نتوانستم خودم را در این تیم ثابت کنم هم پستی هایم عملکرد خوبی داشتند و نظر سرمربی تیم این بوده که من بازی نکنم. نمی خواهم در پرسپولیس بسوزم از کسی ناراحت نیستم مشکل از من است و بهتر است به جایی بروم که تجربه بیشتری را کسب کنم.

هافبک جوان پرسپولیس در ادامه گفت: در پرسپولیس شرایط رقابت وجود دارد اما شاید من ضعیف کار می کنم. امیدوارم مسوولان تیم رضایت دهند که من از پرسپولیس بدون مشکل جدا شوم. از کسی دلخور نیستم اما این روزها واقعا دلم گرفته است یک چیز را صادقانه بگویم که کسانی را که پشت سرم حرف زدن را نخواهم بخشید و به امام حسین (ع) واگذار می کنم در آن دنیا هم آنها را حلال نخواهم کرد.

میلاد غریبی در مورد شایعاتی که این روزها پیرامون زندگی شخصی اش شنیده می شود و آن را به نیمکت نشینی اش ربط می دهند گفت: مکتب من آقای علی دوستی مهر است معلمی که همه او را می شناسند مشکل اخلاقی که این افراد می گویند چیست؟

وی افزود: کسانی که به من شک دارند می توانند مرا تعقیب کنند اصلا یک کار دیگر می توانند مانند آقای قلعه نویی که برای برخی از بازیکنانش به پا استخدام کرده در مورد من هم این کار را بکنند. نمی گویم بازیکن سالمی هستم اما از خیلی ها که ادعا می کنند پاک تر هستم. بیایید ببینید شبانه روزم را چگونه می گذرانم.

وی در پایان گفت: بیایید زندگی خصوصی ام را ببینید اگر توانستید مثل من زندگی کنید مطمئنا نزد خدا خیلی عزیز هستید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات