قلعه نویی پس از توقف استقلال:

دو تیم بازی خوبی را انجام دادند. باید قبول کنیم که لیگ ما واقعا ضعیف شده است. شرایط زمین به هم به گونه ای بود که بازیکنانم نمی توانستند.

به گزارش افکارنیوز ، سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به توقف تیمش برابر نفت تهران گفت: اگر بازیکن ما تمرکز لازم را داشت می توانست گل دوم را به ثمر برساند و ما برنده شویم اما این اتفاق رخ نداد و گلی خوردیم که در فوتبال ایران استثنایی بود. از شانس ما همه گل های استثنایی هم نصیب استقلال می شوند!

امیر قلعه نویی که پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر نفت تهران در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: دو تیم بازی خوبی را انجام دادند. باید قبول کنیم که لیگ ما واقعا ضعیف شده است. شرایط زمین به هم به گونه ای بود که بازیکنانم نمی توانستند سه پاس سالم به یکدیگر بدهند. با این حال اگر بعد از گل اول بازیکن ما تمرکز لازم را داشت می توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم اما این اتفاق رخ نداد و یک گل استثنایی خوردیم.

وی در ادامه به حضورش روی سکوها و تاثیرش در روند تاکتیکی استقلال اشاره کرد و گفت: درست است که تماشای بازی از روی سکوها سخت است اما آقای صالح کارش را به درستی انجام داد و مشکلی در این زمینه وجود نداشت. من خیلی محروم شده ام اما این یکی برایم خیلی سنگین است. حتی یکبار شش ماه محروم شده بودم اما این بار شرایط فرق می کند. خیلی ها خیلیکارها می کنند اما محروم نمی شوند ولی من بدون دریافت گزارش ناظر محروم شدم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: حتما آقای حسن زاده خیالی راحت خواهند داشت. بالاخره خدایی هم هست که به این مسائل رسیدگی می کند. حتما ایشان عدالت را برای من رعایت کرده است چون ایشان خیلی قانممند هستند.

امیر قلعه نویی در مورد اشاره اش به هواداران استقلال که علیه علی دایی شعار می دادند گفت: متاسفانه در کشور ما همیشه بداخلاقی ها را نشان می دهند. من وظیفه خودم می دانم که برابر توهینی که به همکارم می شود واکنش نشان دهم. هر وقت و هر کجا این اتفاق بیفتد مطمئنا از همکارم دفاع خواهم کرد. از هواداران استقلال هم می خواهم در مورد مربی دیگری شعار ندهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در بیرون از سالن کنفرانس هم به انتقاد از دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای در فوتبال اشاره کرد و گفت: آقای علیپور زمانی که در مورد قلعه نویی حرف می زند تیتر یک می شود و روی صفحه اول می رود. اگر در مورد من حرف نزند صفحه شش و هفت هم اسمش کار نمی شود.

وی ادامه داد: فوتبال ایران شده گداخانه. وقتی ماموران کنفدراسیون فوتبال آسیا می خواهند بیایند می روند التماس می کنند که بتوانند امتیاز بگیرند. بیایید کار کنیم که از این گدابازی ها دست برداریم و زمین های خوبی داشته باشیم. اگر کشورهای کره و ژاپن پیشرفت می کنند به خاطر داشتن زمین های خوب است. ما هم اگر می خواهیم این شرایط را داشته باشیم باید زمین های خوبی را درست کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات