سرپرست مستعفی فدراسیون کشتی کشورمان گفت: یک هفته پس از مسابقات جهانی است استعفای خود را به سرپرست وزارت ورزش ارائه کردم اما قرار شد تا برگزاری مجمع در فدراسیون امور جاری را انجام دهم.

به گزارش افکارنیوز ، حجت اله خطیب درباره انصرافش ازحضور در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی گفت: هفته گذشته تصمیم گرفتم تا در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی نیز شرکت نکنم، البته درباره استعفا از پستی که دارم بعد از رقابتهای جهانی به این نتیجه رسیدم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا وقتی در هفته گذشته خبر استعفایش منتشر شد این موضوع را تکذیب کرد گفت: با توجه به این که وزارت ورزش بااین موضوع موافق نبود صلاح دیدم آن را رسانه ای نکنم.

خطیب درباره این که چرا قصد ندارد در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی شرکت کند گفت: خدمت در کشتی یک افتخار بزرگ است اما در شرایط کنونی اعتقاد دارم در طول مدتی که در این رشته بودم دینم را ادا کردم و حالا باید بروم.

وی اضافه کرد: سال های زیادی است که در خدمت اهالی ورزش هستم. من برای قهرمانان بسیاری در رشته های مختلف قدم های بزرگ و مثبتی برداشتم، زمانی هم که به کشتی آمدم با انرژی و تلاش بیشتری این مهم را ادامه دادم.

سرپرست مستعقی فدراسیون کشتی که از وضعیت موجود بسیار ناراحت بود عنوان کرد: در کشتی جوانمردی و پهلوانی حرف اول را می زند اما متأسفانه علی رغم خدمات فراوانی که به اهالی این رشته دادم جزء بی محبتی هیچ چیز دیگری ندیدم.

خطیب تصریح کرد: از زمانی که سرپرست فدارسیون کشتی شدم همواره برای موفقیت این رشته تلاش کردم و قهرمانی تیم فرنگی در المپیک۲۰۱۲ لنده، قهرمانی تیم آزاد در مسابقات جهانی بوداپست و بسیاری دیگر از عناوین ارزشمند در رده های سنی مختلف خود گواه این موضوع است.

وی اضافه کرد: بسیاری از ناملایمتی ها را تحمل کردم، برخی ها نه تنها به فکر کشتی نبودند بلکه فقط با تخریب وتشویش اذهان عمومی فضایی را فراهم آوردند که من را دچار چالش کنند، که این دوستان مطمئن باشند خدا جوابشان را خواهد داد.

سرپرست مستعفی فدارسیون کشتی خاطرنشان کرد: دینم را به کشتی و اهالی این رشته ادا کردم و اعتقاد دارم دیگر وقت رفتن است، در نهایت نیز برای هر فردی که رئیس فدراسیون کشتی می شود آرزوی موفقیت دارم.
طبق برنامه وزارت ورزش مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی روز چهارشنبه یکم آبانماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است، باشگاه خبرنگاران طی گزارشی در هفته گذشته خبر استعفای حجت اله خطیب را اعلام کرده بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات