معاون حقوقی باشگاه استقلال نسبت به اظهارات سرمربی و وکیل باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش افکارنیوز ، محسن بزرگی در خصوص اظهارات علی دایی مبنی بر اینکه لیدرهای باشگاه استقلال خط گرفته بودند تا علیه وی شعار بدهند و اینکه وکیل باشگاه پرسپولیس نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است، گفت: «اولاً که بنده احساس می کنم کمیته انضباطی به پرسپولیس به عنوان یک خط قرمز نگاه می کند و همه دیدند که در طول این فصل استقلال قربانی شد تا مثلاً بقیه درس عبرت بگیرند. »

وی افزود: «به عنوان مثال از ما امتیاز کسر شد و سپس مربی تیم ما را محروم کردند ولی از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس در گاردی آهنی قرار گرفته که کمیته انضباطی ظاهراً جرأت نزدیک شدن به آن را ندارد. »

معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص اظهارات وکیل باشگاه پرسپولیس مبنی بر تخلف تماشاگران در بازی دیروز گفت: «اگر این کار تخلف است اظهارات علی دایی نیز خودش نوعی تخلف محسوب می شود. دایی باید ثابت کند که لیدرها از چه کسی خط گرفته اند چون این یک تهمت به باشگاه استقلال است و گمانه زنی سرمربی باشگاه پرسپولس به افکار عمومی کشیده شده است. آیا دایی می تواند ثابت کند که چه کسی به تماشاگران خط داده است؟ اگر ایشان نتواند حرف خود را ثابت کند باشگاه استقلال این حق را محفوظ می داند که از دایی به کمیته انضباطی شکایت کند. »

بزرگی تأکید کرد: «البته با این اوضاع و احوالی که ما می بینیم امیدی به کمیته انضباطی نداریم هرچند نباید از حق گذشت که در بعضی مواقع نمونه هایی از برخورد با آنها را دیده ایم ولی قبول کنیم که کمیته انضباطی به نوعی از باشگاه پرسپولیس می ترسد. »

وی در پایان صحبت هایش گفت: «باشگاه استقلال همیشه ثابت کرده منادی اخلاق است و دیدید که در بازی با سپاهان حتی تماشاگران و لیدرها مجتبی جباری را تشویق کردند و مانع شعار علیه این بازیکن شدند. باشگاه استقلال به عنوان باشگاه فرهنگی، ورزشی دلش نمی خواهد از این اتفاقات در فوتبال رخ دهد. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات