مدیر عامل تیم فوتبال مس کرمان درباره دلایل ناکامی این تیم در لیگ برتر گفت: مهاجمان ما موقعیت گلزنی زیادی در محوطه جریمه حریفان ایجاد می کنند اما به خاطر طلسم شدن دروازه حریفانمان نمی تواند گل بزنند.

به گزارش افکارنیوز ، اکبر ایرامنش مدیر عامل تیم فوتبال مس کرمان افزود: به هر حال بد شانسی گریبانگیر تیم ما شده است و نتایج قابل قبولی مقابل حریفان تا این هفته از لیگ بدست نیاوریم.

ایرانمنش در مورد راهکارش برای طرف شدن ناکامی های تیم مس کرمان بیان کرد: به هر حال لیست بازیکنان ما هم اکنون کامل است و در نیم فصل می توانیم با جذب بازیکنان جدید تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کنیم.

وی درباره اعلام لیست مازاد توسط مظلومی بیان کرد: مظلومی تا الان لیست مازادی به ما نداده است، چند بازیکن ما در نیم فصل قرار دادشان تمام می شد و جزو بازیکنان آزاد می شوند آن وقت ما بر اساس سهمیه های آزاد مان پست های مورد نیاز را جذب می کنیم.

مدیر عامل مس کرمان درباره ناراحتی برخی از بازیکنان نیمکت نشین این تیم گفت: مسئولان سابق تیم بر اساس اسم نامدار بودن بازیکن گرفتند و در پست های مورد نیاز مهره جذب نکردند بر این اساس ما الان دچار مشکل شدیم.

وی درباره اولتیاتوم به پرویز مظلومی بیان کرد: نفرات تیم ما کامل نیست به خاطر همین اولیتاتوم به مظلومی معنی ندارد اگر ما تمام امکانات را در اختیار سرمربی مان گذاشته بودیم آن وقت انتظاراتمان از مظلومی بالا می رود.

وی در ادامه اظهار داشت: مظلومی در برخی از بازی ها به دلیل کمبود بازیکن مهره ها را جابه جا می کند و در پست های غیر تخصصی از آنها استفاده می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم ما در هفته های آینده با برطرف کردن نقاط ضعفش نتایج قابل قبولی در لیگ برتر کسب کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات