حق با دایی است؛ لیدرها خط گرفته اند

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: ادبیات من ناپسند است یا آنهایی که پیام تهدید آمیز می فرستند که علیه ات در ورزشگاه شعار می دهند؟

به گزارش افکارنیوز ، امیر رضا واعظ آشتیانی در خصوص اظهارات میرشاد ماجدی عنوان کرد: متاسفانه برخی افراد بدون مطالعه برخی صحبت ها را انجام می دهند و به نبش قبر اشاره می کنند. خوب است آنهایی که صحبت از ادبیات متفاوت می کنند نگاهی به ادبیات خودشان و اطرافیانشان بیندازند.

وی افزود: من مخالف ادبیات زشت و ناپسند هستم و می خواهم از آقایان بپرسم نبش قبر چیست؟ وقتی خبرنگاری از من درباره ناپاکی های فوتبال سوال می پرسد و من به برخی از آن مسائل اشاره می کنم نبش قبر است؟ وقتی از رشوه ۵۰ میلیون به داور ازبکستانی صحبت می کنم نبش قبر است؟ سومی استقلال در لیگ با همه هجمه ها یکی از پاک ترین عنوان های استقلال است و آیا اشاره به این مقام نبش قبر است؟ من چه زمانی علیه استقلال صحبت کردم؟ همیشه صحبت هایم کلی بوده و وقتی بعد از صحبت های من برخی اتفاقات دیگر هم به میان آمده مگر من مقصرم؟

مدیرعامل پیشین استقلال با بیان اینکه ادبیات تهمت و افترا و تفتیش عقاید آقایان، ادبیات نامناسب است، خاطرنشان کرد: ادبیات من نامناسب است یا آنهایی که به وسیله واسطه هایشان در این چند روز برای من پیام فرستاده اند که اگر صحبت کنی در ورزشگاه علیه ات شعار می دهیم؟ اینکه دایی گفته شعار ورزشگاه ها با خط دهی به لیدرها داده می شود درست است و من هم این شعارها را هدفمند می دانم. فکر می کنید با تهمت زدن و هدایت لیدرها می توانید جلوی سخن گفتن من و افراد دیگر را بگیرید؟ آقایانی که از ادبیات من ایراد می گیرید؛ ادبیاتی که خودتان مدنظرتان است را برای ما تفهیم کنید.

واعظ آشتیانی با اشاره به صحبت های امیر قلعه نویی گفت: من اگر مصاحبه می کنم به خواسته رسانه است و مانند برخی ها هزینه نمی کنم که صحبت هایم تیتر یک روزنامه ها شود. نظراتم را می گویم و اصلا برایم مهم نیست که چاپ شود یا نه و در صفحه اول باشد یا آخر.

وی با اشاره به سال ۸۸ که قائم مقام سازمان تربیت بدنی بود، تصریح کرد: بنده زمانی که نوع جابجایی برخی روسای فدراسیون ها را دیدم و به خاطر نوع برخورد و اینکه آبروی چند مسلمان در میان بود، از سمتم استعفا کردم. من این گونه مردانگی خودم را در عمل ثابت کردم، حالا شما که از مردانگی صحبت می کنید چقدر پایبند به حرف تان هستید؟ آیا مردانگی که از آن دم می زنید فقط مختص دیگران است؟ مردانگی یک طرفه نمی شود و باید دو طرفه باشد. اگر مردانگی شما طور دیگری است لطفا آن را تعریف کنید که مردم بدانند تعریف شما از مردانگی چیست. من شجاعت و مردانگی ام را در سازمان تربیت بدنی ثابت کردم و اگر شما هم جراتش را دارید، اگر در موقعیت حساس قرار گرفتید، مردانگی تان را ثابت کنید.

مدیرعامل پیشین استقلال افزود: شما چقدر جرات دارید که اگر نتوانستید کاری را پیش ببرید استعفا بدهید؟ برای اینکه ما خودمان را چسبیده به باشگاه استقلال ندیدیم، کنار رفتیم. تیم های پرطرفداری چون استقلال و پرسپولیس بسیار بزرگ هستند، اما هیچ وقت سعی نکردم به هر قیمتی در استقلال حضور داشته باشم. بنده آنقدر برای خودم شأن و شخصیت قائل هستم که نیاز نمی بینم منتظر در سایه نشستن کسی باشم تا جای او را بگیرم. هیچ وقت هم مسائلی را مطرح نکردم که بگویم من از دیگران برترم. امیدوارم روزی برسد که اخلاق در افراد سقوط نکند.

واعظ آشتیانی گفت: من مردانگی ام را در استقلال نشان دادم آن هم زمانی که از مربی ای حمایت کردم که با توجه به نتایج ضعیفش باید عوض می شد اما تا آخرین لحظه از او حمایت کردم. زمانی که تیم های پایه استقلال توسط منصوریان سقوط کرد همین آقایان که اکنون ادعای مردانگی دارند، گفتند باید با منصوریان رفتار قهرآمیز می شد، اما من از یک قهرمان که برای کشورمان و استقلال زحمت کشیده بود حمایت کردم و نگذاشتم شأن او خراب شود.

وی عنوان کرد: آنهایی که از نردبان سیاسی ها برای منافع شخصی خود بالا رفتند و بعد منتقد سیاسی ها شدند، یا میان سیاسی ها تفاوت قائل شدند از ادبیات، مردانگی و رفتار دیگران ایراد می گیرند. می خواهم بدانم این رفتارهایی که آقایان انجام دادند مناسب است؟ من باید ادبیات و رفتارم را اصلاح کنم یا برخی افراد؟ از قدیم گفته اند «وقتی آب سر بالا برود، قورباغه هم ابوعطا می خواند» حالا این ضرب المثل شده حکایت ما و برخی آقایان. پیشنهاد می کنم به جای پاک کردن صورت مسئله، تهدید، تهمت و افترا و توسل به راه های ناپاک رفتار مودبانه را در دستور کارتان قرار دهید.

مدیرعامل پیشین استقلال در پایان به تسنیم گفت: من هیچ علاقه ای به پاسخ دادن به این آقایان نداشتم اما وقتی دیدم صحبت هایشان بدون مطالعه است باید پاسخ بدهم. قصد توهین و تخریب کسی را ندارم و از تهدید و تهمت هم نمی ترسم. هر زمانی هم از من نظرات مدیریتی و اخلاقی بخواهند صحبت هایم را مطرح می کنم و جای نگرانی هم نیست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات