سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه این روزها جنگ با امیر قلعه نویی به جنگ با استقلال تبدیل شده است.

به گزارش افکارنیوز ، میرشاد ماجدی در خصوص دیدار شب گذشته استقلال مقابل نفت تهران اظهار داشت: خیلی خوب است که همه تیم ها زمین اختصاصی داشته باشند ولی یادش بخیر زمانی که همه ایران آرزو می کردند بازی ها در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شود چون کیفیت آن خوب بود. متاسفانه فوتبال نتیجه گرا باعث شده حتی همه حاضر شوند در زمین خاکی بازی کنند ولی در زمین چمن ورزشگاه آزادی به میدان نروند.

وی افزود: این یک امتیاز مبارک نفت تهران و آنها با این ترفندشان سه امتیاز از پرسپولیس گرفتند و یک امتیاز از استقلال. اما خواهش من از مسئولان برگزاری این است نه فقط به خاطر استقلال بلکه به خاطر سلامت پای انسان ها هم که شده بازی را در زمین های مناسب برگزار کنیم. اگر قبل از بازی کارشناسی می شد هیچ کس قبول نمی کرد بازیکنان در چنین زمینی برای توپ بدوند.

وی همچنین در خصوص ناراحتی لاوره پس از پایان بازی و کوبیدن پیراهنش به زمین گفت: من چنین صحنه ای را ندیدم ولی در این خصوص با قلعه نویی صحبت می کنم.

سرپرست استقلال در خصوص تساوی دقایق پایانی گفت: گلی که خوردیم یکی از گل های نادر فوتبال ایران بود که در هر ۱۰۰ بازی یک بار اتفاق می افتاد اما ما از یک بازی خارج از خانه یک امتیاز گرفتیم و انشاءالله از بازی با فولاد سه امتیاز لازم را خواهیم گرفت.

ماجدی با انتقاد از کسانی که قلعه نویی را محروم کردند، گفت: ما در شرایطی بازی کردیم که از مربی گرفته تا بازیکنانمان همه یا محروم بودند یا مصدوم. این هم از همان نگاه های ملی است که به استقلال شد چون بدون گزارش ناظر و داور قلعه نویی را محروم کردند و حتی در طول لیگ از ما امتیاز هم کسر کردند. به هر صورت ما تیم منتخب غرب آسیا در لیگ قهرمانان آسیا بودیم که این گونه به ما نگاه ملی و حمایتی شد.

سرپرست تیم استقلال در ادامه گفت وگو با فارس تاکید کرد: مطمئنم این مباحثی که اتفاق افتاده سرآغاز یک شیطنت جدید برای تخریب استقلال است و کم کم جنگ تن به تن با قلعه نویی تبدیل به جنگ با استقلال شده است. آشتیانی که خود را یک استقلالی می داند با سخنان ۵ سال پیش به میدان جنگ آمده و در حالی که دوستان باید در زمان خودشان خیلی مسائل را مدیریت می کردند، امروز می خواهند مردم را با این روش ها آگاه کنند در حالی که مردم خودشان همه چیز را می دانند و زرنگ تر از همه هستند.

ماجدی تاکید کرد: آقایان اگر واقعا استقلالی هستید و دلتان برای این تیم می سوزد درگیر کردن سرمربی با حاشیه ها را فراموش کنید.

وی در خصوص مصاحبه های متعدد قلعه نویی به خبرنگار فارس گفت: وقتی حرفی درون خانه زده شود در همان جا هم همه چیز حل می شود ولی وقتی حرفی را از بیرون می زنند و ناخودآگاه برایش شایعه پراکنی می شود قلعه نویی از خودش دفاع خواهد کرد. کسانی که ادعای مردی و مردانگی را دارند حرف را رو در رو می زنند. متاسفانه صحبت ها در رسانه ها زده می شود و این نوع خودش پشت سر حرف زدن است. قلعه نویی جواب می دهد چون کسی نیست از او دفاع کند. نبش قبر کردن اتفاقات ۵ سال پیش توسط آشتیانی یعنی وارد کردن استقلال به حاشیه است. این مسائل همان اتفاقاتی است که به آن اشاره کردم و آقایان می خواهند استقلال را به سرنوشت پرسپولیس دو سال پیش دچار کنند. زمانی که ما در جمع ۴ تیم برتر آسیا بودیم کسی از ما حمایت نکرد اما حالا که وارد لیگ شده ایم به یک گونه دیگر با ما برخورد می شود.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اظهار نظر دایی مبنی بر اینکه لیدرهای استقلال خط گرفته بودند که علیه او شعار بدهند و در آینده مشخص می شود که مافیا چه کسی است، گفت: من جوابی برای صحبت های دایی ندارم چون اگر قرار باشد هر روز به این مسائل بپردازیم دیگر وقتی برای کار کردن نمی ماند. این گونه صحبت کردن نباید در جامعه رواج پیدا کند ولی آنهایی که قلعه نویی را محروم کردند باید بیایند و با نحوه ادبیات دیگران هم برخورد کنند تا اینگونه مسائل در فوتبال ما باب نشود. مطمئن باشید لیدرهای استقلال از کسی خط نمی گیرند وحتی هنگامی که تماشاگران در حال شعار علیه دایی بودند قلعه نویی به سمت آنها رفت و از آنها خواست که این کار را انجام ندهند. من فکر می کنم اگر در هر تیمی یک مسئول بخواهد در مورد تیم دیگر صحبت کند، قداست ها می شکند و من عادت ندارم ادبیات دیگران را با ادبیات خودشان جواب بدهم.

وی در پایان گفت: هواداران استقلال به هوش باشند که شادی از آنها گرفته نشود و آنها حمایت شان را از تیم کم نکنند چون خیلی ها نمی خواهند استقلال قهرمان شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات