به گزارش افکارنیوز ، مسعود تابش در مورد شرایط سپاهان و اینکه آنها دو هفته است نتوانسته اند پیروز شوند عنوان کرد: به هر حال فوتبال همین است. چند تن از بازیکنان ما محروم و مصدوم بودند و چیز خاصی نیست. رقبای ما نیز در بالای جدول نتوانستند امتیازات کامل را بگیرند.

وی افزود: به هر حال تعدادی از بازیکنان ما نیز در تیم ملی حضور داشتند و به دلیل نبودن در تمرینات تیم کمی ناهماهنگ بودند. به هر حال در ادامه این موضوع نیز درست می شود و می توانیم نتایج خوبمان را بگیریم. همه بازی ها در لیگ برتر سخت شده و دیروز که بازی استقلال مقابل نفت تهران را می دیدم متوجه می شدید که چقدر نفت خوب بازی می کرد.

قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد موضوع قرارداد محرم نوید کیا و اینکه گفته می شود او قراردادی با این تیم ندارد خاطرنشان کرد: این موضوعی است که در بیرون از مجموعه سپاهان زیاد در مورد آن صحبت می شود و مسئله به این شکل نیست. این موضوع مشکل خاصی ندارد و هر وقت بخواهیم قرارداد نوید کیا را می بندیم. او چهار _ پنج سال است با وجود آسیب دیدگی و تحمل درد برای ما بازی می کند. نه هیئت مدیره نه مدیرعامل مشکلی با این مسئله ندارند و هر وقت بخواهند دو طرف قرارداد امضا می کنند.

تابش خاطرنشان کرد: آنقدر بین محرم نوید کیا و باشگاه اطمینان وجود دارد که بدون قرارداد هم مبلغی به این بازیکن پرداخت می شود. قرارداد نوید کیا و سپاهان ناخود آگاه بسته می شود و اصلا این مسئله موضوع جدی ای نیست. امیدوارم او هرچه زودتر با سلامتی به تیم بازگردد.

وی در مورد اینکه نوید کیا گفته بود قراردادش را می بخشد و از سپاهان می رود تاکید کرد: این مسئله سوءتفاهم بود. هیئت مدیره اعلام کرده بود چرا با محرم نوید کیا که مصدوم است قرارداد بستیم که اصلا چنین قراردادی بسته نشده است. این سوءتفاهمات برطرف شده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

قائم مقام سپاهان افزود: در حال حاضر نوید کیا نمی تواند تمرین انجام دهد. او باید در یک سفر به آلمان برود تا دوباره مشکلش بررسی شود. فکر می کنم محرم تا دو ماه دیگر بتواند به تیم اضافه شود.

تابش در مورد اینکه آیا قرار است بازیکن خارجی جدیدی را جذب کند یادآور شد: سه بازیکن اروپایی داریم و تنها یک سهمیه آسیایی ما خالی است. به هر حال باید دنبال این باشیم که یک بازیکن از ازبکستان یا کشور دیگری جذب کنیم که این مسئله از سوی کادر فنی اعلام نشده است. سوکای هم مصدومیتش رو به بهبودی است و فکر می کنم تا دو ماه آینده می تواند بازی کند. ما بنایی بر حذف نام این بازیکن از لیست نداریم.

قائم مقام باشگاه سپاهان در مورد اینکه آیا زلاتکو کرانچار لیست بازیکنان مورد نیاز و مازاد در نیم فصل را به باشگاه داده است، خاطرنشان کرد: هیچ لیستی به باشگاه داده نشده است.

وی در ادامه در مورد اینکه سپاهان در تیم ملی زیر ۱۷ سال نماینده دارد عنوان کرد: مطلبی در یکی از رسانه ها منتشر شده بود که با نام بردن از تیم ما گفته بودند سپاهان نماینده ای در رده ملی در بخش پایه ندارد. سرلک، سهرابیان و روشندل که عضو تیم جوانان هستند بازیکن سپاهان بودند و قرار است به تمرینات بزرگسالان ما بیایند. امینی و کریمی که دیروز مقابل آرژانتین بازی خوبی را ارائه کردند عضو سپاهان هستند. سه چهار بازیکن تیم ملی زیر ۱۷ سال که صفحه رشدشان پر شد عضو تیم ما بودند. به هر حال برخی بدون اطلاع مطالبی را عنوان می کنند که درست نیست آنها باید بدانند قلمی که می زنند احترام دارد و نباید چیزی را بدون دانش بگویند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات