به دلیل رفتار هواداران صورت گرفت

کمیته انضباطی از باشگاه تراکتورسازی به دلیل رفتار هواداران امتیاز کسر کرد.

به گزارش افکارنیوز ، کمیته انضباطی احکام جدیدی برای تیم های لیگ برتری صادر کرده که این احکام دقایقی پیش منتشر شد.

اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی درباره پرونده حوادث رخ داده در دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان گفت: به دلیل فحاشی و به کار بردن الفاظ رکیک توسط تماشاگران تیم میزبان (تراکتور) نسبت به داور مسابقه، از این تیم یک امتیاز کسر شد و تیم فوق به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وی افزود: ضمن اینکه به دلیل رفتار ناشایست لوسیانو پریرا مهاجم تیم فولاد خوزستان، وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسن زاده گفت: مجید جلالی سرمربی تیم تراکتور نیز به دلیل مصاحبه تحریک کننده بعد از مسابقه، از سوی کمیته انضباطی تذکر گرفت.

وی در ادامه تاکید کرد: دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و گسترش فولاد تبریز در انزلی نیز برگزار شد که به دلیل رفتار ناشایست تماشاگران تیم ملوان، این باشگاه به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد ضمن اینکه با توجه به زیاد شدن مصاحبه های غیرقانونی و اهانت آمیز توسط برخی اهالی فوتبال و سرمربیان تیم ها در نشست های مطبوعاتی در روزهای اخیر، تذکر می دهیم که در صورت تکرار مصاحبه های غیرمجاز، بی شک برخورد جدی خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات