ابن قاسم؛

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: «به هیچ عنوان پریرا را اخراج نمی کنیم. »

به گزارش افکارنیوز ، حسین ابن قاسم درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی مبنی بر اینکه بازیکن برزیلی فولاد باید از لیگ ایران اخراج شود، اظهار داشت: «بگذارید اول درباره شادی بعد از گل پریرا توضیح دهم. همسر او حامله است و فوتبالیست های برزیلی عادت دارند در صورتی که گل بزنند با زدن توپ به سمت تماشاچیان، شادی خود را از گلزنی و پدر شدن، با تماشاگران تقسیم کنند. کاری که جواد نکونام هم در یکی از بازی های تیم ملی انجام داد اما متاسفانه برخورد بسیار بدی با او صورت گرفت. »

ابن قاسم ادامه داد: «تماشاگران تبریزی برای فوتبال ایران نعمت هستند اما چرا این تماشاگر با این عظمتی که دارد، نباید بهترین تماشاگر ایران شود. همه ماجرای جاسم کرار در تبریز و شکسته شدن صندلی های استادیوم را به یاد دارند. آن موقع که دیگر توهینی به هواداران نشده بود. وقتی در بازی جمعه، ناظر داوری را با سنگ می زنند و گزارشگر بازی مدعی می شود که هواداران حق دارند به پریرا توهین کنند، واقعا حرفی برای گفتن نمی ماند. »

پریرا درباره صحبت های زینی زاده خاطر نشان کرد: «اولا در کنفرانس خبری بعد از بازی، خبرنگاران هیچ سئوالی درباره بازی نداشتند و فقط از آقای فرکی درباره حرکت پریرا سئوال کردند تا او مجبور شود بارها این مساله را توضیح دهد. دوما آقای زینی زاده گفته اند اگر پریرا از لیگ ایران اخراج نشد، مدیران سایر باشگاه ها استعفا دهند. مگر سایر باشگاه ها زیر نظر ایشان فعالیت می کنند که بخواهند با دستور ایشان کاری انجام دهند. مطمئن باشید باشگاه فولاد از بازیکن برزیلی اش حمایت می کند و او از تیم ما کنار گذاشته نخواهد شد. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات