پرهیزگار:

سرپرست تیم ملی درباره تست ام آر آی چهار بازیکن تیم ملی نوجوانان خبر داد که کمیته پزشکی فیفا بازیکنان ایرانی را بدون مشکل اعلام کرده است.

به گزارش افکارنیوز ، وی در این باره گفت: پس از اینکه فهرست ۲۱ نفره تیم فوتبال نوجوانان ایران برای حضور در جام جهانی امارات اعلام شد، مسئولان فیفا نام چهار بازیکن تیم ایران را به صورت تصادفی به مسئولان تیم ایران اعلام کردند تا در آزمایش تشخیص سن با ام آر آی شرکت کنند. بر این اساس سعید عزت اللهی، امیر محمد مظلوم، سید مصطفی هاشمی و مهدی امینی در این تست تشخیص سن شرکت کردند و به همراه پزشک تیم به بیمارستان دوبی رفتند تا تحت ام آر آی قرار بگیرند که خوشبختانه تست آنها منفی اعلام شد تا تیم ملی نشان دهد که پاک به مسابقات جام جهانی رفته است.

پرهیزگار درباره بازی مقابل آرژانتین هم گفت: عملکرد بسیار خوبی را مقابل آرژانتین از خود به نمایش گذاشتیم و طبق اعلام مسئولان برگزاری مسابقات و خبرنگاران خارجی حاضر در جام تیم نوجوانان ایران می تواند شگفتی ساز جام جهانی شود. البته ایران برای درخشش در جام جهانی سختی های بسیاری کشید. از دو سال و نیم پیش که تمرینات ما به صورت رسمی آغاز شد در مسابقات مقدماتی دهوک عراق و آسیایی تهران عملکرد خوبی داشتیم و حالا در جام جهانی امارات تقریبا به آمادگی خوبی رسیده ایم که توانستیم تیم بزرگ آرژانتین با تمام افتخاراتش را متوقف کنیم. در بازی با آرژانتین اگر بازیکنان ما باتجربه تر بوده و یا پخته تر عمل می کردند نتیجه بهتری کسب می کردند البته از تساوی هم راضی هستیم.

وی ادامه داد: بازیهای اول همیشه شرایط خاص خودش را دارد. جو ورزشگاه و دیگر مسایل روی تیم ها تاثیر می گذارد ضمن اینکه ایران در اولین بازی با قدرتمند ترین تیم جام بازی کرده است که نامش هم روی بازیکنان و کادرفنی اثرگذاشته بود. خوشبختانه ایران پس از دریافت گل تساوی هم دوباره سوار بر بازی شد اما در زدن ضربات آخر بدشانس بود.

پرهیزگار در مورد بازی با کانادا و اتریش هم گفت: همه تیم ها که در این مسابقات حضور دارند قدرتمند هستند اما تیم ایران برای برد در این بازی به میدان می رود تا شانس خود را جهت صعود به مرحله بعدی این رقابت ها زیاد کند و می خواهیم به عنوان تیم اول صعود کنیم چون در صورت صعود به عنوان تیم دوم و یا بهترین تیم سوم، شرایط سخت تر هم می شود.

سرپرست تیم ملی درباره برنامه های تیم ایران برای بازی با اتریش در العین گفت: کاروان ایران ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه از دوبی به العین می رویم و اگر بتوانیم به عنوان تیم نخست به مرحله بعدی برویم دوباره به دبی برمی گردیم اما اگر دوم شویم بازیهای خود را در همان شهر العین برگزار می کنیم.

پرهیزگار درباره حضور مهدی محمد نبی در کاروان ایران گفت: دبیرکل فدراسیون به صورت ویژه از سوی فیفا دعوت شده بود تا در مراسم افتتاحیه بازیها حضور داشته باشد. ضمن اینکه حضور مهدی محمد نبی روحیه خوبی به بازیکنان داد و به ما اعلام کرد اگر مشکلی هست برطرف کند ضمن اینکه اگر تیم به مرحله بعدی راه یابد به همراه کفاشیان به امارات خواهد آمد. امروز هم جلسه هماهنگی دیدار ایران و کانادا در هتل اینتر کنتینانتال برگزار می شود که ساعت تمرین و کنفرانس مطبوعاتی اش در جلسه مشخص خواهد شد. در این جلسه سرپرست کاروان تیم ملی، سرپرست و مدیر تیم، مدیر رسانه ای و پزشک تیم حضور خواهند داشت. البته رنگ پیراهن ایران در بازی فردا مشخص شده و ایران با پیراهن سفید به مصاف کانادای قرمز پوش می رود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات