وزنه بردار ملی پوش دسته ۶۲ کیلوگرم کشورمان در مسابقات جهانی لهستان گفت: امید زیادی دارم تا وزنه هایی که مد نظرم است را بالای سر ببرم.

به گزارش افکارنیوز ، مجید عسگری در مورد آخرین وضعیتش اظهار داشت: آسیب دیدگی دستم خیلی مرا آزار داد اما به مسابقات جهانی با آمادگی کامل خواهم رسید و امیدوارم وزنه هایی که مدنظرم است را بالای سر ببرم.

وی افزود: اگر شرایط آخرین روز رکوردگیری را در نظر بگیریم قطعا نمی توانم روی سکو بروم اما در صورتی که شرایط آسیب دیدگی ام بهتر از قبل شود سعی می کنم نیم نگاهی نیز به سکو داشته باشم.

عسگری خاطرنشان کرد: در سالیان گذشته چند بار به دلیل مصدومیت مسابقات مختلف را از دست دادم و نتوانستم خودم را به آن مسابقات برسانم. امسال نیز تا آخرین روزها به دلیل مصدومیت حضورم در لهستان نامشخص بود اما خدا را شکر می کنم که توانستم راهی وروکلاوی لهستان شوم تا پس از چند مصدومیت آزاردهنده در مسابقات جهانی شرکت کنم.

وزنه بردار وزن ۶۲ کیلوگرم کشورمان عنوان کرد: آسیب دیدگی خیلی روی روحیه ام تاثیر گذاشت ولی با این وجود کوروش باقری و سایر مربیان پس از صحبت هایی که داشتند روحیه از دست رفته من را بازگرداندند و اکنون قصد دارم با تمام قوا روی تخته حاضر شوم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات