تیم فوتبال استقلال یک روز پس از تساوی مقابل نفت تهران از ساعت ۱۶ امروز برنامه های آماده سازی خود را در کمپ زنده یاد حجازی پیگیری کرد.

به گزارش افکارنیوز ، در تمرین امروز استقلالی ها بازیکنان زیادی غایب بودند و محمد قاضی، حیدری، اکبرپور، عمران زاده به دلیل مصدومیت، نکونام، مجیدی، رحمتی، صادقی، ساموئل با هماهنگی کادر فنی و لاوره نیز به دلیل خستگی حضور نداشتند.

*ناراحتی در چهره تک تک اعضای تیم استقلال از جمله قلعه نویی، پورحیدری و بیانی دیده می شد و آنها بابت کسب تساوی در دقایق پایانی ناراحت بودند.

*در ابتدای تمرین سرمربی تیم استقلال در رختکن حضور داشت و مشغول تماشای فیلم بازی روز گذشته تیمش بود. دقایقی بعد مارکار آقاجانیان و سیموئز با حضور در کمپ با سرمربی تیم استقلال به گفت وگو پرداختند.

کادر فنی تیم ملی بنا به درخواست کی روش در محل تمرین استقلال حاضر شده بود تا از آنها به خاطر حضور پررنگ بازیکنانشان در ترکیب تیم ملی تشکر کند.

*سیموئز و آقاجانیان در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با دکتر کاوه ستوده در خصوص مصدومیت بازیکنان، استقلال و همچنین شرایط آنها به گفت وگو پرداخت.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل نفت تهران به میدان رفته بودند تنها ۱۵ دقیقه دور زمین دویدند و ریکاوری کردند، بقیه بازیکنان زیر نظر مجید صالح و مربی بدنساز استقلال برنامه های تمرینی را پشت سر گذاشتند. قلعه نویی بعد از گذشت ۲۰ دقیقه از شروع تمرین از رختکن خارج شد و نظاره گر برنامه های تاکتیکی آبی پوشان بود.

*قلعه نویی در حاشیه تمرین با یکی دو نفر از لیدرهای استقلال صحبت و از آنها گلایه کرد. وی از مشوقین استقلال خواست که چرا مقابل شعارهای تماشاگران ایستادگی نکردند و با آنها به صورت گلایه آمیز صحبت می کرد.

*منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی و سیروس دین محمدی در تمرین امروز حاضر بودند ضمن آنکه حمید بابازاده نیز با آنها به گفت وگو پرداخت.

*محمدمهدی نظری مهاجم استقلال که گفته می شود بعد از پایان بازی مورد اعتراض سرمربی استقلال قرار گرفته بود پس از ریکاوری در گوشه ای از زمین نشست و تمرین را تماشا کرد.

*صحبت های علی دایی در مورد اینکه لیدرهای استقلال خط گرفته بودند تا علیه وی شعار بدهند سوژه بازیکنان این تیم بود. همچنین یکی دو نفر از لیدرها ادعا می کردند قصد داشتند از دایی شکایت کنند چون آنها را متهم کرده است.

*امروز تنها حدود ۱۵ نفر از طرفداران استقلال برنامه های تاکتیکی این تیم را نظاره کردند.

*تمرینات تیم استقلال فردا برای دیدار هفته آینده این تیم مقابل فولاد خوزستان مجدداً از سر گرفته خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات