واکنش های تند علی دایی روی نیمکت پرسپولیس این روزها انتقادات زیادی را به همراه داشته که در نهایت به نظر می رسد همین اعتراضات منجر به محرومیت دو جلسه ای سرمربی پرسپولیس شد.

به گزارش افکارنیوز ، یکی از منتقدین شهریار در این مورد عابدینی است. مدیرعامل داماش گیلان اخیرا و پس از شکست این تیم برابر سرخپوشان مدعی شد رفتارهای دایی در کنار زمین در طول تاریخ پرسپولیس بی نظیر است و سابقه نداشته هیچکدام از مربیان این تیم چنین از خود بیخود شوند.

البته از این آقای مهندس فراموشکار، هیچ عجیب نیست که موقع نقد دایی بعضی از اتفاقات گذشته را از یاد ببرد. عابدینی در حالی شمشیرش را برای دایی از رو بسته که علی پروین پیش تر در همین زمینه مرتکب نوعی رفتار استثنایی شده بود؛ چیزی که شاید در تمام دنیای فوتبال کم نظیر باشد.

موضوع به لیگ دوم حرفه ای برمی گردد؛ جایی که سلطان بعد از باخت باور نکردنی چهار بر سه تیمش مقابل ملوان ضمن انتقاد شدید از فدراسیون فوتبال، چندین متر دنبال محمد دادکان دوید و حتی از روی تابلوهای تبلیغاتی هم پرید تا احتمالا با رییس وقت فدراسیون فوتبال برخورد فیزیکی انجام بدهد، اما دستش به او نرسید!

به نظر می رسد با وجود رفتارهای فعلی امثال عابدینی و مایلی کهن، رویانیان پربیراه نمی گوید که باید به پرسپولیسی بودن بعضی از دوستان پیشکسوت شک کرد!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات