امین نوروزی آخرین وضعیت مصدومان تیم استقلال را تشریح کرد.

به گزارش افکارنیوز ، امین نوروزی، معاونت پزشکی و علوم ورزشی باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت مصدومان استقلال اظهار داشت: از خسرو حیدری هفته گذشته بعد از اردوی تیم ملی MRI گرفتیم، اما او هنوز در ناحیه عضله پشت ساق تورم داشت و نیاز به فیزیوتراپی در کلینیک دارد. به همین جهت هر روز به کیلینک استقلال جهت مداوا مراجعه می نماید. فعلا اجازه دویدن به وی را نمی دهم تا کاملا بهبود یابد.

وی ادامه داد: محمد قاضی، تا آخر هفته فیزیوتراپی می کند تا سه هفته درمانش تکمیل شود و از شنبه دویدن دور زمین را شروع می کند.

در مورد عمران زاده باید بگویم وی هفته گذشته در حین تمرین دچار آسیب دیدگی از ناحیه عضله همسترینگ خارجی شد که این غضله همراه با خونریزی بود و وی نیز هر روز نیاز به دو جلسه فیزیوتراپی دارد. از حنیف نیز شنبه تست می گیریم و گزارش آن را به کادر فنی خواهیم داد.

معاونت پزشکی باشگاه استقلال در پایان گفت: در حین بازی با نفت تهران صادقی از ناحیه مچ پا و سیاوش اکبرپور از ناحیه مفصل شانه دچار ضرب دیدگی شده اند و روند درمان شان به خوبی سپری شده. در نهایت آنها ظهر فردا تست خواهند داد امیدوارم مشکل خاصی در خصوص این دو بازیکن نداشته باشیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات