سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: کمیته انضباطی بعد از سال ها تابوشکنی و آقایانی که فوق العاده پرمدعا هستند و به قولی تازه به دوران رسیده را محروم کردو این موضوع جای تحسین دارد.

به گزارش افکارنیوز ، محمد مایلی کهن در واکنش به محرومیتش از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در جریان دیدار صبای قم - پرسپولیس در یک صحنه دیدم «آقایان تازه به دوران رسیده» داور چهارم را تحت تاثیر قرار می دهند به همین خاطر به سمت داور چهارم رفتم تا ببینم چه اتفاقی افتاده است.

وی افزود: در آن بازی آقایان روی یک اوت که از سوی حسن کامرانی فر یکی از بهترین کمک داوران ایران و حتی جهان، به درستی اعلام شده بود اعتراض داشتند که در فیلم مشخص شد اعتراض شان بی دلیل بوده است.

سرمربی صبای قم خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم من سمت داور چهارم رفتم تا ببینم چه شده و پس از آنکه با داور صحبت کردم، رفتم و روی نیمکت نشستم. آیا بعد از آن به داوری اعتراض کردم؟ آیا از جای خود حرکت کردم؟ آیا در گزارش ناظر داوری و داور مسابقه چیزی از من عنوان شده بود که کمیته انضباطی رای به محرومیتم داده است؟

مایلی کهن گفت: ظاهراً کمیته انضباطی به دنبال این بوده که مرا دراز کند، کما اینکه سال گذشته در جریان یکی از دیدارهای گهر دورود به نشانه حمایت از داور به نشانه اعتراض زمین را ترک کردم. کمیته انضباطی به دنبال این اتفاق ابتدا من را جریمه کرد و پس از آنکه فهمیدند به حمایت از داور زمین را ترک کرده ام، اطلاعیه ای صادر و حتی مرا تشویق کردند!

وی تصریح کرد: کمیته انضباطی به دنبال دراز کردن من بوده است، ایرادی ندارد. همین که بعد از سال ها تابوشکنی کرده و این آقایان که فوق العاده پرمدعا هستند و به قولی تازه به دوران رسیده را محروم کرده اند، جای تحسین دارد. این آقایان برای اولین بار است که حکمی علیه شان صادر می شود و این کار شایسته تحسین است.

مایلی کهن در پایان به تسنیم گفت: امیدوارم فشارهایی که از جاهای مختلف از امروز به کمیته انضباطی وارد می شود را تحمل کنند. یقین بدانید از امروز فشارهای برخی مطبوعات، افراد سیاسی و… به سمت کمیته انضباطی روانه می شود تا در حکم خود تجدیدنظر کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات