رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تاکید کرد که نمونه مثبت دوپینگ که از سوی آزمایشگاه اعلام شده مربوط به یک بازیکن لیگ برتری است.

به گزارش افکارنیوز ، دکتر احمد هاشمیان درباره نمونه مثبت دوپینگ که امروز (دوشنبه) از سوی آزمایشگاه ارسال شده است، گفت: «از بین ۶۰ نمونه ارسالی ما به آزمایشگاه پاسخ ۳۷ نمونه داده شد که از این تعداد یک نمونه مثبت بود. »

وی ادامه داد: «این نمونه مثبت به یک بازیکن لیگ برتری مربوط است که به او و باشگاهش ابلاغ شده است. اگر این بازیکن تا فردا (سه شنبه) درخواست آزمایش نمونه B را ندهد، جلسه کمیسیون بدوی را برای شنیدن دفاعیات او تشکیل می دهیم. »

هاشمیان همچنین گفت: «با توجه به آموزش های فراوانی که به ویژه به صورت چهره به چهره به بازیکنان لیگ برتری داده شده، هیچ عذری از آنها پذیرفته نمی شود. توصیه می کنم که این نمونه مثبت درس عبرتی برای سایر بازیکنان شود تا مرتکب خطایی نشوند که آنها را با محرومیت سنگینی مواجه کند. »

رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در پایان درباره ادعای امیر عابدینی، مدیرعامل باشگاه داماش مبنی بر این که سعید حلافی - بازیکن این تیم – به دلیل مصرف بیش از حد آنتی هیستامین در معرض مرگ قرار گرفته و قصد او دوپینگ بود نه خودکشی گفت: «این توجیه قابل پذیرش نیست. آنتی هیستامین قرصی نیست که کسی را بکشد. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات