قبول ندارم مس بد بسته شده است

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پیش از آغاز فصل جاری گفت: با اینکه گفته می شود تیم مس بد بسته شده است، کاملاً مخالفم.

به گزارش افکارنیوز ، مجتبی تقوی درباره صحبت های اخیر پرویز مظلومی مبنی بر اینکه پشت سر تیم مس" آه" وجود دارد که این تیم نتیجه نمی گیرد، گفت: به نظرم اصلاً اینگونه نیست و من فقط از دست باشگاه ناراحتم. این موضوع ارتباطی به تیم و مردم کرمان ندارد و من از آنها ناراحت نیستم.

وی که ابتدای فصل و با اتفاقات بدی که در کرمان برای خود و دستیارانش افتاد، مجبور شد مس را ترک کند، افزود: من کسی نیستم که بخواهم پشت سر کسی، تیمی یا شهری" آه" بکشم. از دست مسئولان باشگاه مس ناراحتم، چون برخوردهای بدی با ما شد اما امیدوارم که همه موفق باشند.

سرمربی مس کرمان پیش از آغاز فصل جاری لیگ برتر خاطرنشان کرد: من با اینکه گفته می شود تیم مس بد بسته شده است، کاملاً مخالفم و این مسئله را قبول ندارم. ابتدای فصل هم با وجود مشکلاتی که بود تاکید کردم این تیم نمی تواند سهمیه لیگ قهرمانان بگیرد امروز نیز همین نظر را دارم و معتقدم جایگاه مس در انتهای جدول نیست. بهترین های تیم مس با نظر مسئولان باشگاه و مرحوم محمدی در تیم ماندند. من می خواستم رضا عنایتی هم بماند که نشد و همچنین شجاع خلیل زاده که مسئولان باشگاه گفتند او را نگه می دارند اما به سپاهان رفت.

«قصد داشتم مس را برای آسیایی شدن ببندم که نشد و بعد از آن هم گفتم نباید از این تیم انتظار کسب سهمیه آسیا داشته باشید» ، وی با یادآوری این موضوع، گفت: به نظرم مس با توجه به تیمی که دارد نباید در اینجای جدول باشد. بعد از اینکه ما از تیم رفتیم رفتار بدی با بازیکنان شد که انگار آنها بازیکنان بدی هستند. شرایط ذهنی و روانی نیز در تیم خوب مدیریت نشد که مس اکنون در انتهای جدول است اما فکر می کنم اگر رفتارها در باشگاه مس درست شود، این تیم می تواند شرایط بهتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه مظلومی مربی با تجربه ای است و با شرایط مس و کرمان هم کاملاً آشنایی دارد، تصریح کرد: همانطور که مظلومی می گوید تیم مس خیلی خوب بازی می کند و معلوم است که این تیم از نظر بازیکن و تاکتیکی مشکلی ندارد. زمانی هم که من آنجا بودم شرایط خوب مهیا نشد و اجازه ندادند که کارمان را پیش ببریم. آقایان هم شاهدند من همان موقع حرف هایم را به تک تک مسئولان زدم.

سرمربی پیشین سایپا ادامه داد: من این فصل هم از نظر مالی و هم از نظر فنی ضرر دیدم، چون ۲ پیشنهاد خیلی خوب را رد کردم تا به مس بروم و از نظر فنی هم با توجه به نتایج فصل قبل سایپا نباید بیرون می نشستم. به این دلایل از نظر فنی و مالی ضرر دیدم و حتی در ۲ ماهی که در کرمان بودم از جیبم خود خرج هایی کردم. من مردم کرمان را دوست دارم و هیچ ناراحتی از آنها ندارم اما مسئولان باشگاه رفتار حرفه ای نداشتند. پس از اتفاقاتی هم که افتاد و همکاران من را در آنجا کتک زدند دیگر شرایط طوری نبود که بخواهم در کرمان بمانم.

تقوی در پاسخ به این پرسش که «آیا از تیم های دیگر پیشنهاد دارید؟ » ، اظهار داشت: چند پیشنهاد از لیگ یک و یک باشگاه لیگ برتری داشتم که شرایط برای همکاری من با آنها مهیا نیست. البته مذاکراتم با برخی باشگاه ها ادامه دارد و شاید از نیم فصل دوباره مربیگری کنم. من با همه رو راستم و وقتی پیشنهاد می شود اگر بدانم تیم نتیجه نمی گیرد به مسئولان باشگاه اعلام می کنم که تیم شان مشکل دارد اما متاسفانه برخی دوستان وقتی برای قرارداد بستن می روند قول می دهند که نتیجه بگیرند. وقتی نتیجه بگیرند خودشان را عامل نتیجه گیری می دانند و نتیجه هم نگیرند می گویند تیم بد بسته شده بود که این رفتار به هیچ وجه خوب نیست.

وی با بیان اینکه کار مربیگری در ایران سخت است، گفت: آنقدر اتفاقات حاشیه ای و غیرفوتبالی می افتد که جایی برای پیشبرد اهداف علمی و فوتبالی مربیان باقی نمی ماند. آن وقت آقایان انتظار دارند که بازی های زیبا هم ببینند؟ ! یک نفر بگوید که برای این فوتبال چه کار کرده است، بعد انتظار فوتبال زیبا هم داشته باشد. امکانات باشگاه های ما را با همان بوریرامی که از تایلند و جزو قدرت های درجه ۲ فوتبال آسیا است مقایسه کنید تا ببینید برای فوتبال ما چه کاری انجام شده است. تیم های ما نه اردوی تدارکاتی مناسب دارند، نه در تورنمنت بین المللی شرکت می کنند، نه یک زمین تمرین و استادیوم اختصاصی دارند، بعد انتظار خروجی هم از این فوتبال می رود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال سایپا افزود: متاسفانه فوتبالی ها که زحمت می کشند هیچ نفعی از فوتبال نمی برند و برخی دیگر نفع را می برند، بعد نام بازیکنان و مربیان بد در می رود. آنقدری که در این چند سال گفته شده در فوتبال پول های زیاد خرج می شود، من پولی ندیدم و فقط فوتبال را با این حرف ها خراب می کنند. از نظر فنی و اخلاقی هم فوتبال را بد جلوه می دهند که انگار کثیف ترین پدیده است اما فوتبال در مقایسه با خیلی از پدیده ها سالم تر است.

تقوی درباره اتفاقات اخیر و بحث تبانی در داوری نیز عنوان کرد: تا به حال با من تماسی گرفته نشده و پیشنهادی نبوده است اما در تیم های مختلف لطمات زیادی از داوری خورده ام، لطماتی که با اتفاقاتی عجیب و غریبی همراه بوده است. یک بار داوری ۲ بازی پشت سر هم برای ما قضاوت کرد، فدراسیون هم تایید کرد که ۱۱ امتیاز ما با اشتباهات داوری از دست رفته است.

وی تصریح کرد: در بازی برگشت سایپا با فولاد هم بازیکن ما توپ را استپ کرد و از پشت قوس محوطه جریمه گلی را به ثمر رساند که داور وسط گل را قبول کرد اما کمک داور پرچم زد و خطای هند گرفت. بعد از بازی هم تماس گرفته و بابت اشتباه صورت گرفته عذرخواهی کردند اما عذرخواهی شان دیگر فایده ای نداشت. خیلی دیگر از بازی ها بود که ما ضرر کردیم اما تا به حال نه با من تماسی گرفته شده و نه تهدیدی شدم و نه پیشنهادی به من داده اند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات