باند قدیمی های قدرتمند مقابل سرمربی راه آهن

برخی از بازیکنان باتجربه این تیم در طول هفته های گذشته با سرمربی تیم به مشکل برخورده اند و همین سبب شده تا علیه ابراهیم زاده باند قدرتی شکل بگیرد. سردسته این باند نیز ستاره های سابق پرسپولیس و استقلال یعنی سامان آقازمانی، بهادر عبدی و پیروز قربانی قرار دارند که در طول هفته های گذشته به شدت با این سرمربی به مشکل برخورده اند

گروه ورزشی - وضعیت راه آهن در فصل جاری بسیار بحرانی است. تیم متمول تهرانی که اکنون در قیومت بابک زنجانی میلیاردر معروف قرار دارد، در ابتدای فصل با بریز و بپاش های فراوان و جذب ستاره های ریز و درشت و یک مربی نام آشنا و میلیاردی قصد داشت تا در فصل جاری جزو مدعیان باشد اما راه آهن خیلی زود در جمع فانوس بدستان قرار گرفت و هم اکنون در رده پانزدهم جدول دست و پا می زند.

به گزارش افکارنیوز ؛ همین شرایط سبب شده تا مالکان راه آهن به صرافت تغییرات در این تیم بیفتند و خواستار کنار گذاشتن منصور ابراهیم زاده شوند تا بلکه شرایط روبراه شود اما نبود گزینه مناسب برای جانشینی او این داستان را منتفی کرد. حالا از باشگاه راه آهن خبر رسیده مدیران این باشگاه فقط تا نیم فصل برای تغییر شرایط به ابراهیم زاده فرصت داده اند و دیگر صبرشان تمام شده است.

به این ترتیب دو بازی پیش روی راه آهن در هفته های پایانی نیم فصل مقابل پرسپولیس و ذوب آهن برای ابراهیم زاده حکم مرگ و زندگی پیدا کرده است. با این حال بعید به نظر می رسد که اتفاقی خاصی رخ دهد چرا که از رختکن این تیم خبر می رسد اوضاع به شدت بحرانی بوده و جو عمومی رختکن علیه سرمربی تیم است. برخی از بازیکنان باتجربه این تیم در طول هفته های گذشته با سرمربی تیم به مشکل برخورده اند و همین سبب شده تا علیه ابراهیم زاده باند قدرتی شکل بگیرد.

سردسته این باند نیز ستاره های سابق پرسپولیس و استقلال یعنی سامان آقازمانی، بهادر عبدی و پیروز قربانی قرار دارند که در طول هفته های گذشته به شدت با این سرمربی به مشکل برخورده اند و حتی یکی دو هفته ای نیز از سوی ابراهیم زاده اخراج شده اند که آخرین آن ها پیروز قربانی بود. از همین رو درگیری این مربی با برخی از بازیکنان به ویژه آقازمانی، عبدی و قربانی زمینه ساز جنجال هایی بزرگ در رختکن شده تا جایی که دیگر حرف های ابراهیم زاده مثل قبل مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

بر اساس شنیده ها گفته می شود که باند مخالفان قدرتمند ابراهیم زاده در تیم خواستار برکناری سرمربی خود هستند و قصد دارند با یک کودتای بدون خونریزی و زیرپوستی شرایطی را فراهم کنند پروژه اخراج سرمربیشان را جلو بیاندازند. بنابراین هیچ بعید نیست که یعد از بازی برابر پرسپولیس در هفته چهاردهم، شاهد اتفاقات عجیبی در راه آهن باشیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات