سرمربی بارسلونا با تاکید بر اینکه سرنوشت قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا تنها با نتیجه بازی های مردانش با میلان و رئال مادرید تعیین نمی شود، از تب و تاب ۲ بازی حساس پیش روی کاتالان ها کاست.

به گزارش افکارنیوز ، بارسلونا امشب در شرایطی در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف میلان می رود که شنبه هفته آینده در مهم ترین بازی این فصل خود در لالیگا نیز باید برابر رئال مادرید قرار بگیرد.

خراردو مارتینو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش و میلان در ورزشگاه سن سیرو، اظهار داشت: ما هر ۳،۴ روز نگاهی به وضعیت خودمان می اندازیم و هیچ دیداری برای مان از سایر دیدار ها مهم تر نیست. بیشتر از اینکه توجه کنم چه تیمی حریف ما است، حواسم به این است که چه خطری احتمال دارد بازیکنانم را تهدید کند. ما عادت نداریم برای بازی هایی که هنوز زمان حضور در آنها فرا نرسیده است، دغدغه داشته باشیم. ال کلاسیکو هفته آینده است بنابراین از فردا (چهارشنبه) به این بازی فکر می کنم.

مارتینو در خصوص استفاده از سیستم چرخشی برای میدان دادن به تمام بازیکنان تیمش نیز گفت: ما از این سیستم استفاده می کنیم تا همه بازیکنان مان را تا پایان فصل آماده نگه داریم. اگر تا الان از این سیستم استفاده نکرده بودم، همه بازیکنانم را برای این بازی آماده در اختیار نمی داشتم. سال آینده متوجه خواهید شد که چرا ما از سیستم چرخشی استفاده می کنیم، الان خیلی زود است.

سرمربی آرژانتینی بارسلونا تاکید کرد مردانش برای کم کردن خطری که میلان ممکن است پیش روی آنها قرار دهد، به بازی دفاعی مبتنی بر ضدحملات روی نخواهد آورد. وی افزود: این بازی برای صعود ما یک بازی مهم است و به همین خاطر فکر کردم که مهم است با تمام بازیکنان خود به میلان بیاییم. اگر امشب نتیجه بگیریم می دانیم که تقریباً صعود کرده ایم.

مارتینو در خصوص وضعیت مسی و احتمال حضور وی در میدان هم عنوان کرد: به نظر من وضعیت مسی خوب است. او زودتر از آنچه که ما تصور می کردیم دوره ریکاوری اش را سپری کرد. زمانی که پزشکان اعلام کنند مسی آماده است، او هم مثل سایر بازیکنان می تواند به میدان برود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات