سیدصالحی؛

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «هیچ وقت برای پرسپولیس کم نگذاشته ام و همیشه تلاش کرده ام تا علی دایی را روسفید کنم. »

به گزارش افکارنیوز ، پرسپولیس در حالی در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد که کمیته انضباطی ۲ روز پیش یک امتیاز از این تیم کم کرد تا سرخپوشان شوکه شوند. سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم بلندقامت سرخپوشان هم این حکم را سختگیرانه می داند و معتقد است که نباید از پرسپولیس امتیاز کسر می شد.

سیدصالحی در آستانه بازی با پدیده شاندیز در مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور ضمن تاکید بر اینکه تیمش به مانند لیگ برتر در جام حذفی نیز به دنبال قهرمانی است به سوالات پاسخ داد:

* در مورد بازی با پدیده چه صحبتی داری؟

- پدیده بازیکنان و مربی خوبی دارد و بازی آسانی نداریم. امیدوارم جام حذفی را خوب شروع کنیم و مقابل پدیده عملکرد خوبی داشته باشیم. باید توجه داشته باشیم که در بازی های حذفی فرصتی برای اشتباه نداریم و باید از فرصت ها نهایت بهره را ببریم. قهرمانی در جام حذفی به اندازه قهرمانی در لیگ برای ما مهم است و تحت هر شرایطی باید قهرمان شویم.

* در مورد کسر امتیاز از پرسپولیس چه صحبتی داری؟

- این اتفاق ناراحت کننده است. در بازی با داماش تماشاگران این تیم به سیدجلال حسینی ناسزا گفتند و این در حالی است که او عکس العملی نشان نداد. در ضمن هواداران ما در بازی های این فصل به هیچ عنوان به داور توهین نکردند. به نظر من کسر امتیاز از پرسپولیس تصمیم سختگیرانه ای بود.

* قبول داری هیچ جای دنیا به خاطر تخلف تماشاگران امتیاز کسر نمی شود؟

- من کارشناس نیستم و در این زمینه باید آنهایی که صاحب نظر هستند صحبت کنند.

* عملکرد پرسپولیس را در این ۱۳ بازی چطور ارزیابی می کنی؟

- تمام تلاش خود را انجام دادیم تا خوب نتیجه بگیریم و جایگاه دومی بد نیست. مطمئناً روز به روز تلاش می کنیم تا نتایج بهتری بگیریم.

* چه زمانی صدرنشین می شوید؟

- هر زمان خدا بخواهد و امیدوارم این اتفاق بیفتد، البته فقط صدرنشینی در هفته آخر مهم است. تیم های بالای جدول همه مدعی هستند و بازی ها حکم فینال را دارد.

* عملکرد خودت را در این ۱۳ بازی چطور ارزیابی می کنی؟

- من هیچ وقت برای پرسپولیس کم نگذاشته ام و همیشه تلاش کرده ام تا علی دایی را روسفید کنم. امیدوارم در بازی های آینده عملکرد بهتری داشته باشم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات