قرارداد من با صبا یک ساله است و اگر استقلال یا هر تیم دیگر مرا می خواهد باید با مدیریت صحبت کند و رضایت نامه ام را بگیرد.

به گزارش افکارنیوز ، قرارداد من با صبا یک ساله است و اگر استقلال یا هر تیم دیگر مرا می خواهد باید با مدیریت صحبت کند و رضایت نامه ام را بگیرد.

مهاجم آماده این فصل صبا پس از بازی با ذوب آهن و حاشیه هایی که باز هم در رابطه با فیرپلی به وجود آمد ناراحت به نظر می رسد. رضا عنایتی بازیکنی که می توان گفت یک تنه بار تیم صبا باتری را به دوش می کشد حالا در فکرش جدایی را هم تصور می کند. مصاحبه با مهاجم زهردار فوتبال ایران بخوانید.

اوضاع و احوال خودت بعد از بازی با ذوب آهن چطور است؟

یک مصدومیت جزیی برایم به وجود آمده که الان در فیزیوتراپی هستم و تلاش می کنم تا زودتر خوب شوم و بتوانم در خدمت تیمم باشم. مشکل خاصی نیست اما امیدوارم هر چه زودتر بهبود پیدا کنم.

بازی با ذوب آهن چطور بود؟

بازی خوبی بود طبق معمولا دقیقه ۸۵ گل خوردیم البته همین که در خانه حریف به یک امتیاز رسیدیم بد نبود و خدا را شکر که توانستیم دست پر از آنجا به قم برگردیم. البته شانس بد من مصدومیتم در این بازی تشدید پیدا کرد و الان حساس شده است.

دقیقا از کدام ناحیه مصدوم شدی آیا هفته دیگر می توانی بازی کنی؟

بعید می دانم هم تیم و بچه ها باید ۳ هفته نبودن من را تحمل کنند چون بعید می دانم با این کشاله ام به این زودی برسم.

جر و بحثی هم با علیرضا محمد داشتی ماجرا چه بود؟

خوب این خیلی بد بود ما دو، سه بار در همان بازی فیرپلی کردیم اما وقتی بازیکن ما افتاده بود علیرضا محمد که بازیکن باتجربه ای هم هست و از او انتظار می رود و من هم از او توقع داشتم که در آن صحنه فیرپلی کند اما او این کار را نکرد و به خاطر همین موضوع من ناراحت شدم. چیز خاصی نبود و تمام شد و رفت.

در این یکی، دو هفته صحبت هایی مبنی بر شکرآب شدن رابطه تو و مایلی کهن شده است. حقیقت ماجرا را بگو تا همه بدانند؟

من با حاجی هیچ مشکلی نداشته و ندارم. با احترام مقابل هم هستیم و پیش می رویم و هر دو نسبت به هم درک متقابل داریم. اگر هم بحثی باشد می توانیم بین خودمان حل کنیم.

ممکن است در نیم فصل از صبا جدا شوی؟

من تاکنون در نیم فصل تیم ام را جابه جا نکرده ام فقط یک بار از استقلال به امارات رفتم. اما صبا شرایط سختی دارد و شاید بروم، هنوز تصمیم خاصی نگرفته ام.

ممکن است به استقلال بروی یا تیم دیگری؟

هیچ تیمی با من صحبت نکرده و از این ور و آن ور می شنوم. قرارداد من با صبا یک ساله است و اگر استقلال یا هر تیم دیگر مرا می خواهد باید با مدیریت صحبت کند و رضایت نامه ام را بگیرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات