عابدینی:

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در خصوص کسر امتیاز از باشگاه های تراکتورسازی و پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی تا آنجا پیش می رود که بألاخره از تمام ۱۶ تیم لیگ برتر یک امتیاز کسر کند.

به گزارش افکارنیوز ، امیر عابدینی افزود: هواداران بعد از کسر امتیاز از تیم ما بهتر شدند و در مواقعی که کتک می خورند هم دم نمی زنند.

مدیرعامل تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه اظهار داشت: مسئولان با کسر امتیاز از تیمها می خواهند که هواداران هیچ گونه واکنشی نسبت به داور نداشته باشند. هواداران با ناهنجاری های جامعه به استادیوم می آیند تا تیمشان را تشویق کنند اما با کسر امتیاز از تیمشان ناامید به خانه هایشان می روند.

مدیرعامل داماش گیلان تصریح کرد: تیمی که برنده شده و بعد هوادارانش به تماشاگران ما توهین می کنند به نوعی ظلم به تیم ما کردند و کارشان مردانگی نیست.
عابدینی عنوان کرد: مسئولان بعد از گفته های تماشاگران که داور دقت کن بلافاصله از باشگاه یک امتیاز کسر می کنند که این اقدامشان درست نیست.

مدیرعامل داماش گیلان عنوان کرد: مسئولان فوتبال باید همه زوایا را بسنجند و بعد یک امتیاز از تیمها کسر کنند.

وی درباره گفته های خلافی که قرص دوپینگ مصرف نکرده بیان کرد: اگر دیازپام با مجوز دکتر صادر نشود و ورزشکار آن را مصرف کند در واقع دوپینگ کرده است.

عابدینی بیان کرد: من هم به کادر فنی بیان کردم که تا وقتی این قرص دربدن حلافی وجود دارد از وی استفاده نکنند.

وی درباره مشکلات مالی سبب خودکشی حلافی شده است بیان کرد: ما پول را در بین همه بازیکنان توزیع کردیم و حلافی هم خارج از نوبت ۱۲ میلیون گرفت خانه بگیرد اما این کار را انجام نداد.

وی بیان کرد: به هرحال حلافی بدون گزارش دادن پزشک قرص دیازپام و انتی هیستامین مصرف کرده و خودش هم نمی دانسته مصرف این قرص ها دوپینگ محسوب می شود.
به هر حال ما با این جوان به بهترین نحو برخورد کردیم و قصد داریم دوبارهاحیایش کنیم.

وی بیان کرد: با این که حلافی تمرینات تیم را رها و کمیته انضباطی هم جریمه اش کرد اما ما برخورد مناسبی با وی داشتیم.

عابدینی درباره استعفایش بیان کرد: در قرار دادم که به صورت مصمم و اصلی است یک قیدی برای استعفایم وجود دارد.
براین اساس بعد از اعلام استعفایم اعضای هیئت مدیره دوماه وقت دارند که جایگزین مشخص کنند و بعد از این مهلت مسئولیت مدیر عاملی من ساقط می شود.

وی بیان کرد: به هر حال اعضای هیئت مدیره باید بررسی بازم را بکنند ویک جایگزین مناسب به جای من به عنوان مدیرعامل انتخاب کنند.

عابدینی درباره نمایشی بودن استعفایش گفت: استعفایم نمایشی نیست بلکه واقعیت دارد. من نیازی به نمایش ندارم همچنین من بدون حقوق و مزایا در این باشگاه کا می کنم و عمرم را برای این باشگاه گذاشتم.

وی بیان کرد: من تازه به دوران رسیده نیستم که به خواهم به مطرح کردن استعفایم امتیاز از مسئولان باشگاه داماش بگیرم.

عابدینی مطرح کرد: شرایط باشگاه داماش به صورتی است که من به اعضای هیئت مدیره بیان کردم که این شرایط دیگر کار نمی کنم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات