از او انتظار نداشتم آرامش استقلال را بر هم بزند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قلعه نویی باید تمرکزش را صرف موفقیت استقلال کند و توجهی به مسائل حاشیه ای نداشته باشد.

به گزارش افکارنیوز ، حسن زمانی درباره اظهارات امیر رضا واعظ آشتیانی علیه سرمربی استقلال، اظهار داشت: اولین توصیه ام به قلعه نویی این است که وارد این مسائل نشود چون جایگاه بالایی دارد. هیئت مدیره از قلعه نویی و کادر فنی در خصوص اتفاقات اخیر حمایت می کند و بار دیگر تاکید می کنم لازم نیست قلعه نویی خودش را وارد این نوع حاشیه سازی ها بکند.

وی افزود: قلعه نویی مربی توانمند و با دانشی است. او باید تمرکزش را صرف موفقیت استقلال کند و توجهی به این گونه مسائل حاشیه ای نداشته باشد.

عضو هیئت مدیره استقلال در ادامه تصریح کرد: دلیل اینکه به قلعه نویی حمله می شود به خاطر جایگاهی است که او در جامعه و نزد هواداران دارد. واعظ از برادران خوب ما است ولی از او انتظار نداشتم که بخواهد با وارد شدن به این گونه مسائل آرامش تیم را بر هم زند.

زمانی خاطرنشان کرد: از واعظ آشتیانی می خواهم دیگر به این موضوع دامن نزند. واعظ عاقل است و باید مواظب باشد دیگران او را برای تخریب استقلال انتخاب نکنند و به اقدامات چنین افرادی «نه» بزرگ بگوید.

وی درباره کشمکش های به وجود آمده بین حجت الاسلام علیپور و قلعه نویی نیز گفت: پیش از این توصیه کرده بودم که علیپور به عنوان روحانی به صلاحش نیست که وارد این بحث و جدال ها شود. او نباید به این مسائل ورود کند. علیپور باید امر به معروف و نهی از منکر را در جای خودش دنبال کند. این بحث ها به جایگاه علیپور لطمه می زند.

عضو هیئت مدیره استقلال خاطرنشان کرد: قلعه نویی از بزرگان فوتبال ما است و پیگیر هستیم دوستانه اتفاقات اخیر را برطرف کنیم تا کار به شکایت نکشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات