کفاشیان پاسخ ۳۵ میلیون هوادار را با خنده داد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: معتقدم این حکمی که صادر شده حکم نیست و می خواستند ما را بمباران کنند.

به گزارش افکارنیوز ، محمد رویانیان اظهار داشت: دوست نداشتم درباره حکم کمیته انضباطی صحبت کنم اما پس از ناراحتی هواداران و بازیکنانمان معتقدم حکم کمیته انضباطی حکم نبود بلکه می خواستند ما را بمباران کنند.

وی افزود: آقایان می خواستند ما، پرسپولیس و دایی را خفه کنند و به همین دلیل احکام کمیته انضباطی را بسیار عجیب صادر کردند. ما از احکام انضباطی همیشه استقبال می کنیم ولی کسی حق ندارد از این احکام استفاده های سیاسی و ابزاری کند به همین دلیل احکام غیرحرفه ای را اصلا و ابدا تحمل نمی کنیم.

رویانیان ادامه داد: در یک حکم انضباطی دو جلسه محرومیت، کسر امتیاز، جریمه مالی و همه را یکی کرده اند و اصلا معلوم نیست کدام جریمه متعلق به کدام بازی است. این یک بمباران علیه پرسپولیس و سرمربی است تا ما را خفه کنند چون فقط حق را گفته ایم.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقایان این حکم اصلا درست نیست. ما جنبه آراء کمیته انضباطی را داریم اما این حکم سراپا اشتباه است و هرگز عادلانه نیست. تا موقعی که هیئت مدیره تکلیف این موضوع را روشن نکند نمی توانم احساس کنم که مدیرعامل باشگاه هستم و به همین دلیل به باشگاه نمی روم.

وی افزود: اگر هیئت مدیره این موضوع را حل نکرد و مسئولین آن را پیگیری نکردند ادامه همکاری من با پرسپولیس با این وضعیت ممکن نیست. من فقط حق باشگاه را می خواهم و به دنبال این نیستم تا برای خودم بازار گرمی کنم.

مدیرعامل قرمز پوشان تاکید کرد: من محکوم نشدم که این تصمیم را به خاطر خودم بگیرم. من این تصمیم را به خاطر ۳۵ میلیون هوادار که به آنها توهین شده می گیریم و هیچ حرفی هم ندارم چون باید پرسپولیس سربلند باشد و این حق خوری ها را تحمل نمی کنم.

وی یادآور شد: وقتی به آقای کفاشیان این موضوع را می گویند می خندد و می گوید از تیم های دیگر امتیاز کم کردند و حالا هم از پرسپولیس. صحبت این آقا در نوع خودش جالب است، یعنی سوال ۳۵ میلیون هوادار باشگاه را با خنده جواب می دهد. ما این حکم را اصلا قبول نداریم و معتقدیم آقایان می خواهند با ما مقابله کنند و به همین دلیل زیر بار حرف زور نمی رویم.

وی افزود: تخلف دایی که شاید اصلا درست هم نبوده یک ماه پیش اتفاق افتاده اما ۴۸ ساعت بعد از بازی با داماش احکام صادر می شود. ما تخلفی نکردیم و خود آقایان تخلف کرده اند. چند جریمه را در یک ماه به یکباره صادر کردند. با کدام قانون و ادله؟ من صد در صد به این احکام اعتراض دارم و اگر هیئت مدیره رسیدگی نکند از حرف خودم پایین نمی آیم و با وجود احترامی که برای همه قائلم به باشگاه نمی روم. من باید حق ۳۵ میلیون هوادار را بگیرم و از هیئت مدیره می خواهم که پیگیر این موضوع باشد. ولی آقایان مطمئن باشند حرف حق همیشه پایدار باشد و نمی توانند حق را خفه کنند. این تصمیم من احساسی نیست و به خاطر توهین به ۳۵ میلیون هوادار پرسپولیس است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات