سرمربی میلان در پایان جدال تیمش با بارسلونا به تمجید از عملکرد شاگردان خود پرداخت و از دست رفتن برتری روسونری را حاصل یک اشتباه دانست.

به گزارش افکارنیوز ، ماسیمیلیانو آلگری پس از تساوی یک بر یک شاگردانش در خانه برابر میلان در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، اظهار داشت: باید بگویم که بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند و به بارسلونا اجازه ندادند کار زیادی انجام دهد. ما موقعیت های خودمان را داشتیم، هرچند به خاطر یک اشتباه گل خوردیم.

آلگری از عملکرد شاگردان خود ابراز رضایت کرد و ادامه داد: در این بازی همان راهی را رفتیم که در بازی (مرحله یک هشتم نهایی) فصل گذشته رفته بودیم، با این تفاوت که این بار دفاعی عمقی تر داشتیم اما موقعیت های گلزنی مان بیشتر بود. امتیاز خوبی به دست آوردیم به خصوص با توجه به نتیجه ای که در بازی سلتیک و آژاکس (پیروزی سلتیک) رقم خورد.

کاکا در این بازی اولین حضور خود در لیگ قهرمانان اروپای این فصل را به همراه میلان تجربه کرد و بازی قابل قبولی را هم به نمایش گذاشت. آلگری در تمجید از ستاره برزیلی تیمش گفت: کاکا بازی خارق العاده ای انجام داد و ثابت کرد که یک قهرمان است. منظور من فقط از نظر فنی نیست، چون همانطور که همه ما می دانیم، او تلاش فراوانی کرد و حتی گاهی اوقات در نقش دفاع کناری بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال میلان تصریح کرد: در چنین بازی هایی به خصوص دیدار برابر بارسلونا، هزار چشم لازم دارید، چرا که بازیکنان این تیم از تمام جناح ها حمله می کنند. با این شرایط تمرکز مدافعان ما خوب بود و هافبک ها و مهاجمان مان نیز خوب کار کردند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات