وزنه برداری قهرمانی جهان - لهستان

نمایندگان ایران در رقابت های دسته ۶۹ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان موفق به کسب مدال نشدند.

به گزارش افکارنیوز ، روز چهارم رقابت های وزنه برداری قهرمانی ۲۰۱۳ جهان که به میزبانی لهستان در حال برگزاری است امشب با برگزاری رقابت های دسته ۶۹کیلوگرم آغاز شد. کاروان وزنه برداری کشورمان در این دسته با دو وزنه بردار به نام های سجاد بهروزی و جابر بهروزی به مصاف حریفان رفت.

سجاد بهروزی در نخستین حرکت یکضرب خود وزنه ۱۴۰ کیلوگرمی را مهار کرد و پس از وی جابر بهروزی از پس وزنه ۱۴۴ کیلوگرمی برآمد تا هر دو نماینده کشورمان در نخستین حرکت موفق باشند.

در حرکت دوم سجاد بهروزی در بلند کردن وزنه ۱۴۵ کیلوگرمی موفق نبود. این نماینده کشورمان در حرکت سوم خود هم همین وزنه را انتخاب کرد که بار دیگر در بلند کردن آن ناموفق ظاهر شد و با همان رکورد ۱۴۰ کیلوگرم به کار خود در حرکات یکضرب پایان داد.

جابر بهروزی برای حرکت دوم خود وزنه ۱۴۷ کیلویی را انتخاب کرد که به دلیل باز شدن چسب دستش، وزنه از دستش رها و در این حرکت ناموفق ظاهر شد. این نماینده کشورمان در سومین حرکت خود وزنه ۱۴۷ کیلوگرم را مهار کرد و با ثبت این رکورد به کار خود در حرکات یکضرب پایان داد.

در پایان رقابت های یکضرب این دسته ورزشکارانی از چین، روسیه و کره شمالی اول تا سوم شدند. در همین دسته سجاد بهروزی نهم شد و جابر بهروزی در جایگاه پنجم قرار گرفت.

در آغاز حرکات دو ضرب، سجاد بهروزی در نخستین حرکت خود موفق به مهار وزنه ۱۶۸ کیلوگرمی شد. این نماینده ایران در دومین حرکت خود نتوانست وزنه ۱۷۵ کیلوگرمی را بالای سر ببرد. سجاد بهروزی در سومین حرکت خود هم نتوانست وزنه ۱۷۵ کیلوگرمی را مهار کند و با ثبت رکورد ۳۰۸کیلوگرم در مجموع حرکات یک ضرب و دو ضرب به کار خود پایان داد.

جابر بهروزی، پسر عموی سجاد بهروزی در نخستین حرکت دو ضرب خود وزنه ۱۷۶ کیلوگرمی را با قدرت بالای سر برد. این نماینده ایران در دومین حرکت خود درخواست وزنه ۱۸۳کیلوی را کرد که با یک حرکت خوب موفق به مهار آن نیز شد. بهروزی در سومین حرکت خود نتوانست وزنه ۱۸۶ کیلوگرمی را بالای سر ببرد و با مجموع ۳۳۰ کیلوگرم به کار خود در این مسابقات خاتمه داد.

به این ترتیب جابر و سجاد بهروزی به ترتیب در رتبه های پنجم و دهم قرار گرفتند.

در این دسته نماینده چین ضمن شکست رکورد جهان به عنوان قهرمانی دست یافت و ورزشکارانی از روس و آذربایجان به ترتیب دوم و سوم شدند.

پیش از این مجید عسکری در دسته ۶۲ کیلوگرم به عنوان هفتمی دست یافته بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات