در نیمه اول بازی پرسپولیس و پدیده شاندیز هنگامی که علی دایی وارد زمین شد هواداران پدیده با شعار «دایی، دایی رئیس مافیایی» علیه سرمربی پرسپولیس موضع گرفتند.

به گزارش افکارنیوز ، در نیمه اول بازی پرسپولیس و پدیده شاندیز هنگامی که علی دایی وارد زمین شد هواداران پدیده با شعار «دایی، دایی رئیس مافیایی» علیه سرمربی پرسپولیس موضع گرفتند و همچنین شعار «حاج محسن قهرمان، امیرکبیر ایران» سر دادند و در طرف دیگر هواداران پرسپولیس با شعار «رئیس مافیا کیه امیر قلعه نوییه» صحبت های هواداران پدیده را پاسخ دادند و همچنین محمد رویانیان را تشویق کردند. البته هواداران پدیده که سروصدای زیادی هم در ورزشگاه آزادی به راه انداخته بودند علیه رضا حقیقی هافبک مشهدی پرسپولیس شعارهایی سر دادند.

* علی دایی، خلعتبری، مولایی، مارکو، پنجعلی، محرمی، نمازی و عنایت تماشاگران ویژه این بازی بودند.

* پیش از آغاز بازی نورمحمدی، بنگر، رضا حقیقی، سیدجلال حسینی، ماهینی، شاکری، علی عسگر و سیدصالحی به سمت اکبر میثاقیان رفتند و با او خوش و بش کردند و همچنین علیرضا حقیقی هم با علیرضا مرزبان دستیار اکبر میثاقیان به خوش و بش پرداخت.

* در طرف مقابل حسین بادامکی و محمد منصوری با دسته گل به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و نکته جالب این بود که از طرف باشگاه پرسپولیس لوح تقدیری به حسین بادامکی اهدا شد.

* پیش از آغاز بازی تمام نیمکت نشینان پدیده کنار زمین حلقه اتحادی را تشکیل دادند.

* با توجه به اینکه علی دایی در این بازی محروم بود و نمی توانست روی نیمکت بنشیند کریم باقری دستیار او در طول نیمه اول کنار زمین ایستاده بود و تیم را هدایت می کرد.

* در اواخر نیمه اول هواداران پدیده، محسن قهرمانی داور جنجالی و مشهدی فوتبال ایران را تشویق کردند و در مقابل هواداران پرسپولیس با شعار «یه دستایی تو کاره، پرسپولیس جام نیاره» حرکت آنها را تلافی کردند.

* نکته جالب این نیمه مصدومیت زیاد بازیکنان ۲ تیم بود.

* اکبر میثاقیان و علیرضا مرزبان نوبتی کنار زمین می رفتند و با بازیکنان پدیده صحبت می کردند.

* از اواسط نیمه اول ۴ بازیکن نیمکت نشین پدیده با دستور میثاقیان پشت دروازه این تیم رفتند و بدن های خود را گرم کردند.

* اکبر میثاقیان هنگامی که کنار زمین حضور داشت با همان حرکات همیشگی خود بازیکنان تیمش را راهنمایی می کرد.

* هواداران تیم پدیده در طول ۴۵ دقیقه به صورت یکنواخت و بدون معطلی تیم خود را مورد تشویق قرار دادند.

* علی دایی پیش از پایان نیمه اول از سوی سکوها به سمت رختکن پرسپولیس حرکت کرد.

* بعد از پایان نیمه اول تعدادی از بازیکنان ذخیره پدید در زمین باقی ماندند و بدن های خود را گرم کردند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات