هافبک تیم صبای قم:

هافبک میانی تیم فوتبال صبای قم گفت: در مسابقه این هفته برابر مس کرمان، چاره ای جز پیروزی و کسب تمامی امتیازات بازی نداریم.

به گزارش افکارنیوز ، اکبر صادقی با بیان این مطلب اظهار کرد: در سه هفته اخیر برنده نبوده ایم، گرچه در مسابقه با ذوب آهن، صبا شایسته پیروزی بود، اما با آن پنالتی بحث برانگیز برد را از دست دادیم، با این وجود پیروزی بر مس برای ما حیاتی است و چاره ای جز کسب سه امتیاز نداریم.

وی درباره غیبت رضا عنایتی در این بازی گفت: امیدوارم عنایتی به این بازی برسد چون مهاجمی در این سطح و توان فنی بالا نداریم، اما اگر مصدومیت مانع بازی کردن او باشد، مهاجمان خوب و جوانی داریم که می توانند از فرصت نبودن عنایتی استفاده کنند و خود را نشان دهند.

هافبک صبای قم، درباره عملکرد این تیم در نیم فصل لیگ برتر بیان کرد: باید عملکرد و کارنامه هر تیم را با شرایط و استعدادهای آن تیم سنجید و فکر نمی کنم تیم ما با شرایط موجود نتایج بدی گرفته باشد و چه بسا در نیم فصل دوم در رتبه های خوبی قرار بگیریم.

وی درباره اینکه آیا فکر می کند در بازی با مس گلزنی کند یا خبر گفت: هر بازیکنی گل زدن را دوست دارد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و اگر وظایف هجومی به من محول شود فرصت گلزنی را خواهم داشت، اما آنچه مهم تر از گلزنی من یا هر بازیکن دیگری است، پیروزی تیم است.

صادقی افزود: دو بازی پایانی نیم فصل را مقابل مس و سایپا برگزار می کنیم و اگر بتوانیم هر دو مسابقه را ببریم، می توانیم در پایان نیم فصل در نیمه بالایی جدول باشیم و با روحیه ای بهتر آماده شروع نیم فصل دوم باشیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات