سرمربی داماش گیلان:

سرمربی داماش گیلان گفت: هیئت مدیره داماش با استعفای عابدینی موافقت نکرد و وی همچنان در کنار ما است.

به گزارش افکانیوز ، افشین ناظمی پس از پیروزی پرگل تیمش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود، بعد از باخت پرسپولیس چند روز فرصت ریکاوری داشتیم و خدا را شکر توانستیم خیلی خوب تمرین کنیم، آمده بودیم برای یک بازی تهاجمی و کسب ۳ امتیاز که خوشحالم توانستیم به هدفمان برسیم، من این برد را به هوادارانی که در این بازی آمدند و زیر باران ما را حمایت کردند تقدیم می کنم.

ناظمی در رابطه با پائین آمدن سن تیمش در این بازی گفت: ما در ۲ بازی گذشته تنها توانستیم یک امتیاز کسب کنیم و این یعنی یک جای کار ما عیب داشت، من تصمیم گرفتم سیستم تیم را عوض کنم که خوشحالم نتیجه داد.

سرمربی داماش گیلان خاطرنشان کرد: ما در این بازی با ۳ هافبک مرکزی آمده بودیم تا میانه بازی را در دست بگیریم و با طراحی حمله از مرکز زمین توانستیم به موفقیت برسیم، روز خوب بچه های ما بود و از موقعیت ها حداکثر استفاده را بردیم، مهاجمان ما موقعیت شناس بودند و از تک تک موقعیت هایشان به بهترین نحو استفاده کردند.

وی در ارتباط با حواشی پیش آمده پس از باخت این تیم به پرسپولیس و استعفای امیر عابدینی گفت: خدا را شکر استعفای عابدینی قبول نشده و وی همچنان به عنوان مدیرعامل داماش به کار خود ادامه می دهد.

ناظمی افزود: در هر خانواده ای یکسری مشکلات پیش می آید و پدر خانواده هم ممکن است از دست فرزندانش دلگیر شود، چون در این مواقع سن بازیکنان از مدیریت کمتر است ممکن است جوانی کرده و کارهایی کنند که بعدها پشیمان شوند، خوشحالم با ریش سفیدی چند نفر از بزرگترهای باشگاه و همچنین کادر فنی این حواشی جمع شده است، آقای عابدینی با این کار یک شوک بزرگ به تیم وارد کردند که فکر کنم با برد پرگل امروز این شوک جواب داده شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات