دوستی مهر:

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران اعلام کرد تقصیر خودمان است که کار تیم نوجوانان به اینجا کشید زیرا باید از دو بازی گذشته حداقل ۴ امتیاز می گرفتیم و صعودمان را قطعی می کردیم تا کار به اما و اگر نکشد.

به گزارش افکارنیوز ، علی دوستی مهر در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال ایران و اتریش در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: مقابل اتریش کار سختی داریم، البته تقصیر خودمان است که کار به اینجا کشید زیرا باید از دو بازی گذشته حداقل ۴ امتیاز می گرفتیم و صعودمان را قطعی می کردیم تا کار به اما و اگر نکشد.

وی ادامه داد: مقابل کانادا فرصت های خوبی را از دست دادیم که هنوز طرفداران ایرانی و بازیکنان تیم نوجوانان افسوس از دست دادن امتیاز را می خورند و بسیار ناراحت هستند. در حال حاضر هدفمان صعود از این گروه است و فکر نمی کنیم به عنوان تیم چندم به مرحله بعد برویم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران در ادامه اضافه کرد: در این دور روز ریکاوری خوبی را از نظر روحی - روانی داشتیم و بازی های گذشته را هم کاملا فراموش کرده ایم. الان فقط به اتریش فکر می کنیم. آنها را هم آنالیز کردیم و بر اساس نوع بازی این تیم اروپایی، تاکتیک های خود را طراحی و تمرینات مان انجام دادیم.

دوستی مهر در ادامه در مورد اینکه دوست دارد چه نتیجه ای در بازی آرژانتین و کانادا رخ خواهد داد؟ ، خاطرنشان کرد: اصلا برای ما مهم نیست چه نتیجه ای در آن بازی رخ می دهم و آن را چک نمی کنیم. تا لحظه آخر برابر اتریش می جنگیم و فقط برای برد مقابل آنها به میدان خواهیم رفت.

وی در مورد حضور تماشاگران ایرانی در بازی های این تیم در امارات تصریح کرد: آنها قرار است از دبی به العین بیایند و از آنها ممنونم. باید بگویم فوتبال بدون تماشاگر معنایی ندارد، حتی اگر تمام بازیکنان مطرح دنیا از جمله کریستیانو رونالدو، مسی، مارادونا و پله در دو تیم بازی کنند که هدایت آنها بر عهده فرگوسن و مورینیو باشد اما تماشاگری آن بازی را تماشا نکند، مزه ای نخواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران در پایان گفت: حضور تماشاگران بسیار خوب است، حال آنها ایرانی، عربی و یا خارجی باشند. ایرانی ها هم حمایت خوبی از ما در این جام داشتند و امیدوارم باز هم به ورزشگاه آمده و از ما حمایت کنند.

دیدار تیم های فوتبال نوجوانان ایران و اتریش در روز پایانی از مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی نوجوانان ۲۰۱۳ امارات ساعت ۲۰ فردا جمعه در ورزشگاه العین برگزار می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات