هافبک ایرانی الاهلی قطر گفت که بر خلاف سپاهان و استقلال در قطر آرامش دارد.

به گزارش افکارنیوز ، مجتبی جباری از زندگی در قطر راضی است. او در مدت کوتاهی توانسته خود را با شرایط موجود وفق دهد. جباری که این روزها علاقه ای به مصاحبه ندارد در اظهارنظری کوتاه می گوید: «زندگی در قطر خوب است و اینجا آرامش دارم. »

او توضیح می دهد: «در ایران حاشیه زیاد است. من بعد از اتفاقاتی که در استقلال و سپس سپاهان برایم افتاد و نتوانستم بازی کنم، نیاز به آرامش داشتم. خوشحالم که توانستم به قطر بروم. از بودن در اینجا کاملا راضی هستم. »

جباری درباره رابطه اش با میلان ماچالا، سرمربی الاهلی می گوید: «او ارتباط نزدیکی با همه بازیکنان دارد. رابطه من هم با او خوب است. میلان ماچالا مربی باتجربه ای است و کار با او برایم لذت بخش است. »

هافبک تیم ملی درباره شرایط خودش در این تیم هم می گوید: «هنوز به زمان نیاز دارم ولی کار تا اینجا خوب پیش رفته است. باید از فریدون زندی هم تشکر کنم که در این مدت واقعا به من کمک کرد. او من را راهنمایی می کند. »



جباری درباره وضعیت پای فریدون هم توضیح می دهد: «خیلی بهتر از قبل است. در حال حاضر فیزیوتراپی می کند و تا آنجا که من خبر دارم از ابتدای فصل آینده دوباره بازی خواهد کرد. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات