مهاجم تیم ملی فوتبال نوجوانان نیجریه معتقد است که تیمش، ایران را در یک هشتم نهایی شکست می دهد و قهرمان جام جهانی می شود.

به گزارش افکارنیوز ، مهاجم تیم ملی فوتبال نوجوانان نیجریه معتقد است که تیمش، ایران را در یک هشتم نهایی شکست می دهد و قهرمان جام جهانی می شود.

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی نوجوانان (امارات) سه شنبه به مصاف تیم ملی فوتبال نیجریه می رود.

اسحاق ساکسیس، مهاجم نیجریه که به همراه تیم ملی کشورش برای رویارویی با ایران وارد شهر العین امارات شد، تاکید کرد که نیجریه قهرمان این رقابت ها خواهد شد.

او در سخنانی که سایت فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی منتشر کرد، گفت: نیجریه قهرمانی جام جهانی نوجوانان خواهد شد. در این هیچ شکی ندارم.

نیجریه در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی موفق شد عراق را با نتیجه پرگل ۵ بر صفر در هم بکوبد. ساکسیس در این دیدار نتوانست تیم ملی کشورش را همراهی کند. او در این باره گفت: از اینکه نتوانستم در دیدار برابر عراق به میدان بروم ناراحتم. متاسفانه در دیدار برابر ایران هم نمی توانم بازی کنم، اما اطمینان دارم که پیروزی می شویم و به دور بعد راه می یابیم. ما از حمایت کامل فدراسیون فوتبال نیجریه و تماشاگران برخوردار هستیم. نمی خواهیم سران فدراسیون و تماشاگران را ناامید کنیم. هدف ما قهرمانی است و بدون شک چه با من و چه بی من به این مهم دست خواهیم یافت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات