در پی مطرح شدن اختلافات بین ۲ مربی استقلال؛

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اختلافاتش با مجید صالح گفت: بعد از شنیدن این موضوع متعجب شدم چرا که من با صالح اختلافی ندارم.

به گزارش افکارنیوز ، ستار همدانی افزود: برخی از افراد با مطرح کردن موضوع اختلاف من با صالح می خواهند تمرکز تیم استقلال را به هم بریزند و حاشیه ایجاد کنند.

مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه اظهار داشت: صالح مربی بزرگی است و تجربه اش از من بیشتر است درحال حاضر من از این مربی یاد می گیرم.

وی عنوان کرد: در تیمی که قلعه نوعی حضور دارد اختلاف بین ۲ دستیارش معنی ندارد. مطرح کردن اختلافات بین من و صالح زائیده افکار یک عده از افراد است که می خواهند برای تیم استقلال مشکلات ایجاد کنند.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره سفر آرش برهانی به امارات گفت: برهانی به خاطر یک مسئله شخصی به امارات رفته است و جدایی اش از استقلال صحت ندارد.

همدانی درباره احتمال معاوضه برهانی با آرش افشین گفت: مسئولان تیم چنین تصمیمی را نگرفتند و به هر حال ما به همه بازیکنان از جمله برهانی نیاز داریم و قصد فروش وی را نداریم.

وی بیان کرد: اگر قلعه نوعی به برهانی نیاز نداشت از این بازیکن در ترکیب تیم استفاده نمی کرد.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره اعتراض برخی از بازیکنان به کیفیت لباس های تیم بیان داشت: بازیکنان اعتراضی نسبت به لباس ها ندارند و برخلاف گفته ها از کیفیت پوشاک رضایت دارند.

همدانی درباره بازی تیم فوتبال استقلال مقابل مس کرمان گفت: این دیدار سخت تر از دیگر بازی ها است. تیم مس کرمان از بازیکنان جوان و با انگیزه تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: ما مقابل هر تیمی که قرار می گیریم باید ۲ برابر انرژی مصرف کنیم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم به هر حال هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.

مربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: متأسفانه تیم ما در هفته های گذشته چند تکه شده بود چرا که همه بازیکنان را به خاطر حضور در تیم ملی و مصدومیت دراختیار نداشتیم. این دیدار نخستین بار است که نفرات تیم را کامل در اختیار داریم.

همدانی بیان کرد: به خاطر فاصله نزدیک بازیها ما فقط می توانیم ریکاوری کنیم و زمان زیادی برای مرور تاکتیک ها نداریم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره گفته های دایی مبنی بر برخورد کمیته انضباطی با باشگاه استقلال یادآور شد: جریمه و برخورد کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس به علت مسائل دیگری بوده و شعار هواداران در این جریمه نقشی نداشته است.

وی خاطر نشان کرد: دایی یکی از بزرگان فوتبال ایران است و احترام به وی واجب است به هر حال دایی باید صبور باشد چرا که شعار هواداران بر علیه یک مربی، موضوع جدیدی نیست.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات