برهانی:

مهاجم تیم فوتبال استقلال با ناراحتی از برخی شایعات گفت: در لیست فروش استقلال نیستم و تا پایان فصل در این تیم می مانم.

به گزارش افکارنیوز ، مهاجم تیم فوتبال استقلال با ناراحتی از برخی شایعات گفت: در لیست فروش استقلال نیستم و تا پایان فصل در این تیم می مانم.

آرش برهانی مهاجم استقلال در خصوص آخرین شرایط خود و استقلال اظهار داشت: برد خوبی را مقابل فولاد به دست آوردیم و این پیروزی به ما کمک خواهد کرد تا به زودی با جمع کردن امتیازات به صدر جدول برسیم.

برهانی در خصوص اینکه گفته می شود در نیم فصل در لیست فروش استقلال قرار دارد، ادامه داد: فکر نمی کنم چنین چیزی صحت داشته باشد چون بارها مسئولان این شایعات را تکذیب کرده اند. خود من هم از این موضوع ناراحت هستم ولی نمی توانم جلوی این شایعات را بگیرم باید بگویم تا پایان فصل در استقلال خواهم ماند.

وی در مورد اینکه برای تعطیلات به دبی سفر کرده است، گفت: من ابتدا از هواداران عذرخواهی می کنم ولی اگر یک درصد هم می توانستم این سفر را کنسل کنم این کار را انجام می دادم ولی متاسفانه چنین کاری امکان پذیر نبود چون از یک ماه قبل برای این تاریخ بلیت گرفته بودم. باید بگویم استقلال خانه خاله نیست که هرکس بخواهد بدون هماهنگی به تعطیلات برود جا دارد از آقای قلعه نویی هم تشکر کنم که در این شرایط که این همه بازیکن آسیب دیده و محروم داریم با این سفر موافقت کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات