خداحافظی آقای شاکی با یک مصاحبه توفانی

به گفته نزدیکان برهانی، او در انجام این مصاحبه مصمم بود اما یکی از دوستانش مانع او شده و به او تاکید کرد که در شرایط فعلی به صلاحش نیست که مصاحبه کند و بهتر است همه چیز را به آینده و بعد از جدایی اش موکول کند.

گروه ورزشی - آرش برهانی مهاجم استقلال یکی از خروجی های قطعی سرمربی استقلال در نیم فصل است. مهاجم شماره ۹ آبی ها به شدت از چشم امیر قلعه نویی افتاده و حضور دائمی اش روی نیمکت استقلال بدل به یکی از تصاویر تکراری و کلیشه ای این فصل آبی ها شده است.

به گزارش افکارنیوز ، مهاجمی که امیر در ابتدای فصل نیز اعتقادی به او نداشت و او را در لیست فروش قرار داده بود اما با پادرمیانی فتح اله زاده در آخرین لحظات رضایت داد تا قرارداد برهانی تمدید شده و او که با تراکتور به توافق قطعی رسیده بود، از جاده تبریز به تهران بازگردد. با این حال و به رغم گلزنی آرش در همان بازی ابتدایی فصل برابر گسترش فولاد، قلعه نویی انتقادات بی رحمانه اش را از برهانی شروع کرد. رویه ای که تاکنون ادامه داشته و قلعه نویی علی رغم تبعید برهانی به نیمکت ذخیره ها، گاه و بیگاه به صراحت علیه او انتقاد می کند. در کنار بدرفتاری های سرمربی استقلال، حضور دائمی آرش روی نیمکت ذخیره ها او را مجاب کرده که استقلال را در نیم فصل دوم ترک کند. با این شرایط به نظر می رسد جدایی آرش برهانی از استقلال در نیم فصل دوم قطعی شد.

سفر بی بازگشت شماره ۹


برهانی پس از اینکه در جریان بازی با فولاد مثل تمام هفته های گذشته روی نیمکت نشست، بلافاصله پس از بازی درخواست یک مرخصی چند روزه از کادرفنی کرد که با موافقت قلعه نویی همراه شد. برهانی پس از بازی چمدان هایش را بست و به سمت امارات پرواز کرد. سفری که خودش معتقد است بیشتر برای تغییر ذائقه و آب و هواست اما برخی از نزدیکان می گویند که این سفر جهت مذاکره شماره ۹ با برخی از باشگاه های اماراتی صورت گرفته است. بدین ترتیب برهانی بازی سه شنبه مقابل مس را که یکی از بازی های عقب افتاده استقلال است از دست داد. اگرچه به نظر می رسد که با ادامه این روند او تا انتهای فصل رنگ میدان را نخواهد دید.

قلعه نویی از دو هفته پیش در جریان سفر مهاجم استقلال به امارات بود، به رغم درگیری تیمش در رقابت های لیگ با این مرخصی هم موافقت کرد چراکه سرمربی استقلال دیگر نظری روی برهانی ندارد و از مدت ها قبل این بازیکن را در لیست فروش این باشگاه قرار داده است. برهانی قرار است پنجشنبه در تمرین استقلال حاضر شود. اگرچه بازی ندادن به این مهاجم، همه انگیزه های او را از بین برده و آرش دیگر دلخوشی برای تمرین کردن ندارد و بی صبرانه در انتظار پایان نیم فصل است تا از استقلال جدا شود.

به نفعت نیست که حرف بزنی!

نیمکت نشینی مداوم برهانی طاقت او را طاق کرده و از همین رو او تصمیم به برگزاری یک جلسه محرمانه با فتح اله زاده گرفته تا پس از گفتگو با مدیرعامل باشگاه به عنوان تنها حامی اش، برای نیم فصل تصمیم بگیرد. برهانی به چند تن از نزدیکانش گفته که دیگر نمی تواند این شرایط را تحمل کند و این حرف و حدیث ها سبب شده تا تمرکز لازم را در تمرینات نداشته باشد. آرش از طریق معاون باشگاه این جلسه را هماهنگ کرد و فتح اله زاده نیز که علاقه ویژه ای به بازی برهانی دارد، از این جلسه استقبال کرد و در دفتر خود ماند تا شاید بتواند با صحبت های خود روحیه لازم را به مهاجم آبی پوشان تزریق کند.

اما چند ساعت مانده به این ملاقات برهانی به طرز عجیبی این جلسه را کنسل کرد و در توجیه آن ادعا نمود که که فعلا وقت آن نرسیده که بخواهد در مورد شرایط خود با فتح الله زاده صحبت کند! ظاهرا برهانی زمانی که به قصد حضور در جلسه، آماده می شد تا از منزل بیرون بیاید، یکی از اطرافیان قلعه نویی با او تماس می گیرد و می خواهد که قید صحبت کردن با حاجی را بزند زیرا به نفعش نیست!

مصاحبه توفانی در راه است

آرش برهانی در برابر فولاد هم کمی کمتر از ۹۰ دقیقه را روی نیمکت نشست تا بیش از گذشته برای جدایی مصمم شود. در حالی که نظری در بازی با نفت با اشتباهش پایه گذار گل تساوی نفتی ها شد اما قلعه نویی باز هم او را در ترکیب استقلال قرار داد و برهانی را نیمکت نشین کرد تا ثابت کند دیگر هیچ اعتقادی به برهانی ندارد. آرش قصد داشت تا بعد از این بازی و در واکنش به شرایطش، مصاحبه ای تند و توفانی با خبرنگاران انجام داده و علیه سرمربی استقلال جبهه بگیرد اما وقتی خبرنگاران به سراغ شماره ۹ رفتند، او از همه عذرخواهی کرد و خیلی زود ناپدید شد.

به گفته نزدیکان برهانی، او در انجام این مصاحبه مصمم بود اما یکی از دوستانش مانع او شده و به او تاکید کرد که در شرایط فعلی به صلاحش نیست که مصاحبه کند و بهتر است همه چیز را به آینده و بعد از جدایی اش موکول کند. قرار است فعلا سکوت برهانی ادامه داشته باشد. سکوتی که از رضایت نیست اما او تصمیم دارد با پایان نیم فصل و قطعی شدن جدایی اش از استقلال، انتقادات خود را علنی کرده و در یک مصاحبه توفانی علیه کادر فنی استقلال موضع بگیرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات