طعنه خسوس به عدم همکاری گیتی پسندی ها؛

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: عملکرد فوق العاده ای نداشتیم اما بهترین مقام سه دوره ی اخیر را کسب کردیم، نبود گیتی پسندی ها اذیتمان کرد اما به دنبال تلافی نیستیم.

به گزارش افکارنیوز ، خسوس کاندلاس اظهار داشت: در جریان برگزاری رقابت های گرند پریکس عملکرد قابل قبولی داشتیم اما نمی توانیم ادعای فوق العاده بودن داشته باشیم زیرا متأسفانه کار خاصی صورت نگرفت البته با توجه به شرایط و آمادگی رقبا عملکرد بازیکنانم را زیر سؤال نمی برم.

هدف اولیه ما در آغاز مسابقات تنها صعود به مرحله نیمه نهایی بود، همانگونه که می دانیم در گروه مرگ رقابت ها قرار گرفتیم و با رقبایی روبه رو شدیم که در عرصه های جهانی حرفهای زیادی برای گفتن دارند اما نباید فراموش کرد که ایران نیز یکی از همین قدرتها است. در همین راستا با تساوی برابر تیم قدرتمند آرژانتین و پیروزی مقابل ژاپن که این روزها به تعقیب فوتسال ایران پرداخته شانس بزرگی برای صعود در گروه یک، باعث از دست دادن امتیازمان شد.

با حضور در نیمه نهایی و رویارویی با روسیه به هدف اولیه خود در مسابقات گرند پریکس رسیدیم و حالا باید به اهداف جدیدی می اندیشیدیم اما شکست برابر روسیه موقعیت را از ما گرفت و تنها چاره کسب عنوان سومی بود که بازیکنان با قدرت و اراده خود پاراگوئه را شکست دادند تا در مقام سوم جام جهانی کوچک به کشور بازگردند.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص رویارویی با روسیه و دلایل باخت برابر این تیم افزود: برابر روسیه بازی پایاپایی انجام دادیم اما با گذشت زمان قادر به مقاومت نبودیم تا رقیب با استفاده ایده آل از فرصت ها نتیجه را به نفع خود رقم بزند و با سد راه ایران به فینال مسابقات پل بزند. البته معتقدم در این شرایط هیچ شخصی نمی تواند رویارویی ایران و روسیه را با چند ماه گذشته در تورنمنت مقایسه کند در رقابت های گذشته، ما برای هماهنگی و رسیدن به وضعیت ایده آل ۳ ماه زمان داشتیم و در جریان اردوهای برپا شده فرصت پیاده کردن افکار فنی را پیدا کردیم تا اسکلت تیم ملی بسیار قدرتمند شکل بگیرد.

همین امر باعث حضور قدرتمندان در مسابقات آسیایی شد زمانیکه این تیم با افکار فنی ام بوجود آمد حضور در گرند پریکس را آسان تر در ذهن تجسم می کردم اما عدم حضور یاران گیتی پسند کار ریشه ای را خراب کرد و به ترک خوردن و شکست اسکلت قدرتمند تیم ملی انجامید. با توجه به جریانات پیش آمده مجبور شدیم در مدت زمان بسیار کوتاه و با عجله به تیم ملی سر و سامان دهیم.

خسوس در ادامه بیان داشت: به دنبال توجیهی برای عملکرد تیم نیستم اما بازیکنان گیتی پسند در چند سال اخیر نفرات مهمی برای تیم ملی بوده اند و حتی تجربه این بازیکنان ستون های تیم را تشکیل می دهد. در هر صورت باشوک آنی که در فاصله کمی به آغاز رقابت ها به اردوی تیم ملی وارد شد، قادر به چیدن تیم بهتری نبودیم تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا تیمی جنگنده داشته باشیم که پا به پای دیگر رقبا پیش می روند و بازی می کنند در این صورت حریف سرسختی برای شرکت کنندگان می شدیم که خوشبختانه هدفمان محقق شد و به عنوان تیم دوم گروه صعود کردیم.

وی در خصوص کسب مقام سومی ایران در گرند پریکس اشاره کرد: می دانیم که در ۲ دوره گذشته رقابت ها، ایران مقامی بهتر از چهارمی کسب نکرده اما هم اکنون با وجود مشکلاتی که داشتیم با یک پله صعود در جایگاه سوم ایستادیم تا قدرت ایران باز هم نمایش گذاشته شود، تلاش کردیم که به فینال رقابت ها را ه یابیم اما در یک قدمی این مرحله و با توجه به اتفاقات فوتسالی از کسب مقام اول یا دوم بازماندیم. در رقابت امروز بازیکنان توانایی خود را به کار گرفتند تا رقیب را از پیش رو بردارند. بازی جنگنده ایران حریف را ناکام گذاشت تا در جمع ۳ تیم برتر رقابت ها باشیم.

خسوس در مورد بازیکنان گیتی پسند و تصمیمی که درمورد آن ها گرفته می شود خاطرنشان کرد: تیم ملی همیشه خانه بهترین های فوتسال وقت بوده است. این اجازه را به خود نمی دهم که در پی تصمیمات و سیاست های یک باشگاه بازیکنان را محروم کنم. درهای تیم ملی همیشه به سوی نفرات باتجربه گیتی پسند باز است، تلافی باشگاه را برسر بازیکنان در نمی آوریم. این افراد برای فوتسال ملی خود زحمت کشیده و افتخار آفرینی کرده اند بنابراین ما همیشه از حضور این فوتسالیست ها استقبال می کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات