افشین در صدر لیست استقلال

سپاهانی ها نیز خواستار آرش برهانی مهاجم ناراضی استقلال هستند و قصد دارند در ازای پیوستن افشین به استقلال، برهانی را به خدمت بگیرند.

گروه ورزشی - با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات نیم فصل، تحرکات تیم ها برای جذب بازیکنان موردنظر خود و ترمیم نقاط ضعف آغاز شده است. استقلال یکی از تیم هایی است که به واسطه مشکلات و اتفاقات رخ داده در نیم فصل بی تردید در نیم فصل تغییرات فراوانی خواهد داشت. بر همین اساس امیر قلعه نویی از مدت ها پیش لیست مازاد خود و بازیکنان مدنظرش را تنظیم کرده و مترصد پایان فصل است تا در این زمینه اقدامات خود را آغاز کند. قلعه نویی لیست بلند بالایی برای نیم فصل دارد و امیدوار است از این لیست، بهترین هایش را جذب کند تا استقلال مشکلی از لحاظ کمبود بازیکن نداشته باشد.

به گزارش افکارنیوز ؛ یکی از اولویت های قلعه نویی ترمیم خط حمله تیمش است و اولویت او جذب آرش افشین مهاجم کنارمانده و نیمکت نشین سپاهان است. افشین که در ابتدای فصل نیز مورد توجه قلعه نویی قرار داشت و حتی باشگاه استقلال نیز با او مذاکره کرد او در نهایت تسلیم پیشنهاد وسوسه انگیز اصفهانی ها شد اما نتوانست در این تیم توفیقی به دست بیاورد و از همین رو درصدد جدایی از سپاهان در نیم فصل است و همین بهترین فرصت را پدید آورده تا پرونده راکد استقلالی شدن او با تائید دوباره قلعه نویی به جریان بیفتد.

از همین رو آرش افشین در صدر لیست نیم فصل قلعه نویی قرار دارد و قلعه نویی از مدیران استقلال خواسته حالا مهاجم ناراضی سپاهان را تحت هر شرایطی به خدمت بگیرند و او را برای آمدن به استقلال راضی کنند. از سوی دیگر سپاهانی ها نیز خواستار آرش برهانی مهاجم ناراضی استقلال هستند و قصد دارند در ازای پیوستن افشین به استقلال، برهانی را به خدمت بگیرند.

انتقالی که قلعه نویی نیز با آن موافق است اگرچه مشخص نیست که برهانی آن بپذیرد چرا که او تاکنون چندین بار در قبال پیشنهاد معاوضه اش با بازیکنان دیگر واکنش نشان داده اما علاقه او به سپاهان شاید او را مجاب به این معاوضه کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات