علی دایی زیاد از شنیدن انتقاد خوشش نمی آید. درست به همین خاطر هم بود که وقتی یک خبرنگار در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با راه آهن به او گفت تعویض هایش کمکی به تیم نکرده، سرمربی پرسپولیس جواب داد: «نظرتان برای خودتان محترم است! »

به گزارش افکارنیوز ، علی دایی زیاد از شنیدن انتقاد خوشش نمی آید. درست به همین خاطر هم بود که وقتی یک خبرنگار در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با راه آهن به او گفت تعویض هایش کمکی به تیم نکرده، سرمربی پرسپولیس جواب داد: «نظرتان برای خودتان محترم است! »

البته اصول دموکراتیک توصیه می کنند آدم در چنین مواقعی از جمله ای شبیه به این استفاده کند: «نظرتان برای من محترم است، ولی با آن مخالفم. »

دایی اما اهل این حرف ها نیست و حداکثر لطفی که می تواند به منتقدش بکند همین است که نظر طرف را برای خود گوینده قابل احترام بداند، نه شنونده!

این در حالی است که به نظر می رسد در مورد صورت سوال، حق کاملا با خبرنگار مربوطه بوده است. فهمیدنش زیاد کار سختی نیست. اگر در ال کلاسیکو تعویض های تاتا مارتینو دقیقا به شکسته شدن تسلط رئال بر بازی انجامید، در مصاف پرسپولیس و راه آهن جابجایی های اعمال شده از طرف شهریار تاثیر کاملا معکوس داشت و کمک کرد تا تیم حریف راحت تر و شدیدتر حمله کند.

عجیب ترین تعویض سرمربی پرسپولیس در این بازی هم قطعا استفاده از هادی نوروزی بود؛ بازیکنی که از آمادگی فنی و روحی کافی برای حضور در این مسابقه بهره مند نبود و با بدقلقی خاص شهریار یک بار دیگر فرصت بازی پیدا کرد.

مهاجم افول کرده پرسپولیس که در بازی قبل مقابل پدیده شاندیز با اعتراض هواداران مواجه شده بود، در طول دقایق کوتاهی که به زمین آمد بارها توپ را لو داد و به شکل گیری حملات خطرناک راه آهن کمک کرد.

در حالی که بازیکنانی مثل میلاد غریبی، شاکری یا حتی عباس زاده می توانستند به جای نوروزی بخت بازی پیدا کنند، دایی نفر اول را بازی نداد، دومی را در ثانیه های پایانی وارد زمین کرد و سومی را هم روی سکو فرستاد تا نوروزی به زمین برود و مثلا ثابت کند دایی –همانطور که سه روز پیش گفته بود - برای اعتراض سکوها اعتباری قائل نیست!

آنچه سرمربی پرسپولیس نمی داند این است که هواداران از سر تفریح و تفنن به یک بازیکن حمله نمی کنند. نوروزی بازی قبلی مورد اعتراض قرار گرفت، چون با کیفیت پایین بازی اش همه را به ستوه آورده بود. او دقیقا به همان دلیلی نقد شد که در بازی با راه آهن هم رگه هایی از آن را نشان داد و می رفت تا کار را برای تیمش سخت کند.

برای علی دایی که چلچلی اش را هم رد کرده، لازم است دست از این قبیل لجبازی ها بردارد و فقط مسایل فنی را برای تعیین رابطه اش با بازیکنان ملاک قرار بدهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات