سرمربی یوونتوس از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر جنوا راضی است. او به ستایش از رم، صدرنشین جدول رده بندی پرداخت و گفت عملکرد خوب این تیم باعث شده است تا ناپولی و یوونتوس به سایه بروند.

به گزارش افکارنیوز ، یوونتوس در هفته نهم سری A موفق شد با دو گل جنوا را از پیش رو بردارد تا اختلاف پنج امتیازی خود را با رم صدرنشین همچنان حفظ کند.

آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس از کسب سه امتیاز دیدار برابر جنوا خوشحال است. او گفت: از عملکرد شاگردانم راضی هستم. از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفتیم. خیلی زود به گل دست یافتیم. می توانستیم در همان نیمه اول گل های بیشتری به ثمر رسانیم و خیالمان را از پیروزی راحت کنیم. خوشحالم که در این دیدار به پیروزی رسیدیم و همچون بازی برابر فیورنتینا غافلگیر نشدیم.

کونته درباره عملکرد کارلوس توس که گل دوم تیمش را به ثمر رساند گفت: توس و یورنته رفته رفته با هم هماهنگ می شوند. آنها در حال سازگار شدن با فوتبال ایتالیا هستند. هم توس و هم یورنته عملکرد خوبی داشتند و دستورات تاکتیکی مرا را به خوبی در زمین پیاده کردند.

کونته که تیمش در دو دیدار اخیر برابر فیورنتینا و رئال مادرید متحمل شکست شد، افزود: نباید با این شکست ها تمرکز خود را از دست دهیم. باید با قدرت به کار خود ادامه دهیم. وقتی شکست می خوریم تلاش می کنیم تا به شکل سازنده ای از خود انتقاد کنیم و از اشتباهاتمان درس بگیریم. سرزنش کردن فایده ای ندارد.

رم فصلی رویایی را پشت سر می گذارد و در هر ۹ بازی خود به پیروزی رسیده است تا با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار گیرد. کونته درباره عملکرد جالوروسی گفت: باید به احترام رم کلاهم را بردارم؛ چرا که پیروزی در ۹ بازی پیاپی غیرطبیعی است. رم با این عملکرد خوب یوونتوس و ناپولی را در سایه قرار داده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات