کاپیتان قرمزپوشان پایتخت ایتالیا با تمجید از نمایش هم تیمی هایش برای کسب نهمین پیروزی متوالی فصل تاکید کرد آنها دل و جرات امتیاز گرفتن از هر دیداری را به دست آورده اند.

به گزارش افکارنیوز ، رم شب گذشته با شکست یک بر صفر اودینزه، نهمین پیروزی متوالی خود در فصل جاری رقابت های سری A را کسب و جایگاه خود در صدر جدول رده بندی را تثبیت کرد. با این پیروزی رم با رکورد بهترین شروع ثبت شده در تاریخ سری A توسط یوونتوس تحت هدایت فابیو کاپلو در فصل ۰۶-۲۰۰۵ برابر شد.

فرانچسکو توتی که به خاطر مصدومیت فرصت حضور در بازی جالوروسی - اودینزه را از دست داده بود، در خصوص پیروزی هم تیمی هایش در ورزشگاه فریولی شهر اودین در بازی که اخراج داگلاس مایکون، مدافع برزیلی رم، این تیم را از دقیقه شصت وششم ۱۰ نفره کرد، در سایت خود نوشت: به هم تیمی هایم تبریک می گویم. همه آنها نشان دادند که شهامت، قدرت و دل و جرات پیدا کرده اند. همه ما رمی هستیم و فرقی نمی کند که کدام مان بازی می کند و کدام یک نیمکت نشین است. من باید از هواداران هم تشکر کنم، چون ما را برابر اودینزه ای که مدت ها در خانه اش نباخته بود، حمایت کردند. کار همه عالی بود.

رم با پیروزی که در خانه اودینزه کسب کرد، به ۲۲ بازی خانگی بدون شکست راه راه پوشان شهر اودین پایان داد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات