هواداران استقلال از کاپیتان این تیم درخواست کردند دنیای فوتبال را ترک نکند.

به گزارش افکارنیوز ، تیم فوتبال استقلال در چارچوب مسابقات لیگ برتر و در بازی های عقب افتاده خود از ساعت ۱۵: ۳۰ امروز (سه شنبه) به مصاف تیم مس کرمان می رود.

* همه چیز تحت تاثیر خداحافظی فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال قرار دارد و حتی امیرقلعه نویی به همراه بازیکنان از این مسئله ناراحت هستند و هنگامی که با اتوبوس در حال ورود به ورزشگاه آزادی بودند با کاپیتان استقلال درباره خداحافظی اش صحبت می کردند. گفته می شود تا پیش از ورود بازیکنان به ورزشگاه، مسئولان استقلال در حال منصرف کردن مجیدی از تصمیم خود بودند.

* مهدی رحمتی اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن وارد زمین شد و برخورد گرمی با حسین ترابپور مربی دروازه بانان مس و آرمان شهدادنژاد دروازه بان این تیم داشت اما حسن رودباریان دروازه بان دوم تیم مس سمت رحمتی نرفت.

* هواداران استقلال با دیدن فرهاد مجیدی به شدت این بازیکن را تشویق و از او درخواست کردند از فوتبال خداحافظی نکند. تعداد این هواداران که به کمتر از ۱۵۰ نفر می رسید که با شعارهای مختلف کاپیتان استقلال را تشویق کردند و مجیدی نیز به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* مهدی رحمتی با شعار «رحمتی حجازی» مورد تشویق قرار گرفت.

* یکی از مربیان تیم مس که ۲ فصل گذشته در تیم استقلال فعالیت می کرد از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار نگرفت! همچنین آتیلا حجازی به سمت بازیکنان استقلال نیز نرفت.

* طرفداران مس کرمان با ۳ دستگاه اتوبوس وارد ورزشگاه آزادی شدند و با نظم روی سکوهای آزادی نشستند.

* سرژیک تیموریان برادر آندرانیک تیموریان در جایگاه ویژه حضور دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات