مهرعلیزاده تجربه خوبی را در دوران مدیریت خود بر جای گذاشت و مجلس اقبال خوبی نسبت به او برای تصدی وزارت ورزش و جوانان دارد.

به گزارش افکارنیوز ، عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، محسن مهرعلیزاده را فردی شایسته برای تصدی وزارت ورزش دانست و گفت: مهرعلیزاده تجربه خوبی را در دوران مدیریت خود بر جای گذاشت و مجلس اقبال خوبی نسبت به او برای تصدی وزارت ورزش و جوانان دارد.

غلامرضا اسداللهی درخصوص افرادی که برای تصدی وزارت ورزش و جوانان معرفی شده اند، اظهار داشت: تاکنون افراد مختلفی در محافل مختلف برای وزارت ورزش و جوانان مانند آقایان فائقی و خادم و مهرعلیزاده معرفی شده اند که در میان این گزینه ها محسن مهرعلیزاده با توجه به تجارب ارزشمند گذشته فرد موفقی به شمار می آید.

وی با تاکید بر تجربه خوب دوران حضور مهرعلیزاده در سازمان تربیت بدنی خاطرنشان کرد: در دوران حضور مهرعلیزاده در سازمان تربیت بدنی، ورزش کشور دوران خوب و موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشت و در این دوره هم می توان از تجربیات ارزشمند وی بهره گرفت، همچنین با توجه به عدم رای اعتماد به صالحی امیری و سلطانی فر، رئیس جمهور این بار چهره ورزشی تری را انتخاب خواهد کرد.

این عضو فراکسیون ورزش مجلس در خصوص شاخص های انتخاب وزیر ورزش هم گفت: شاخص های مختلفی برای انتخاب وزیر ورزش مدنظر مجلس است که نداشتن فساد اقتصادی و مدیریتی از جمله مهم ترین آنهاست که مهرعلیزاده در این خصوص مبراست و اتهام خاصی به وی وارد نیست.

اسدالهی در پایان ابراز امیدواری کرد که سکاندار ورزش کشور باید فردی کاردان، با تجربه و متخصص باشد و بتواند در هر دو حوزه ورزش و جوانان تاثیرگذاری خوبی از خود بر جای گذارد و نقاط ضعف و قوت مجموعه را شناخته و در جهت تقویت نقاط قوت و نیز از بین بردن نقاط ضعف بکوشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات