شهردار تهران به بازیکنان تیم ملی زیر ۱۷ سال قول داد در صورت پیروزی مقابل نیجریه پاداشی را به آنها بدهد.

به گزارش افکارنیوز ، تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه خلیفه شهر العین به مصاف نیجریه می رود.

*بازیکنان تیم ملی روحیه و انگیزه بالایی دارند و در صحبتی که روز گذشته اعضای تیم با تک تک نفرات داشتند آنها اعلام کردند کاملا آماده مسابقه هستند.

*در اردوی ایران تمامی نمازهای یومیه به صورت جماعت برگزار می شود. دیروز پس از اقامه نماز مغرب و عشا بازیکنان دعای توسل خواندند و فضای معنوی در اردو برقرار بود.

*سفارت ایران و باشگاه ایرانیان اتوبوس هایی را تدارک دیده تا ایرانیان حاضر در دبی را به شهر العین بیاورند تا از ایران حمایت کنند.

*نیجریه بیشترین هوادار و پس از آن ایران به عنوان دومین تیم پرطرفدار این مسابقات شناخته می شود. مسئولان فیفا پیش بینی کردند که این مسابقه رکورد حضور هواداران را می زند و به عنوان پرتماشاگرترین دیدار جام جهانی زیر ۱۷ سال در امارات لقب می گیرد.

*محمد باقر قالیباف شهردار تهران اعلام کرده در صورت پیروزی ایران مقابل نیجریه پاداشی ۱۰۰۰ دلاری همانند دیدار مقابل اتریش به بازیکنان می دهد.

*فدراسیون فوتبال نیز به بازیکنان اعلام کرده اگر تیم ملی زیر ۱۷ سال به پیروزی برسد پاداش ویژه ای را به آنها می دهد البته مقدار این پاداش هنوز مشخص نیست.

*کادرفنی امروز با ۱۱ بازیکن اصلی ایران جلسه ای اختصاصی برگزار کرد و در مورد شرایط مسابقه و مسائل روحی و روانی با بازیکنان صحبت شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات