عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد، در مقطع زمانی فعلی هیچ تغییری در این باشگاه منطقی نیست.

به گزارش افکارنیوز ، محمد جمشیدی درباره علت برگزار نشدن جلسه امروز (سه شنبه) هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با پیشنهاد آقای اکبری و به خاطر اینکه تعدادی از اعضای هیئت مدیره امروز نمی توانستند در جلسه حاضر شوند و همچنین برای حفظ آرامش تیم پرسپولیس جلسه امروز لغو شد. به نوعی نخواستیم در این یکی، ۲ بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل حرفی بزنیم تا خدایی نکرده تیم به حاشیه برود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا محمد رویانیان را باید با لفظ مستعفی خطاب کرد، گفت: آقای رویانیان می گوید استعفا کرده اما به عقیده من نباید از چنین لفظی استفاده کنیم. در شرایطی که هنوز تکلیف وزارت ورزش مشخص نشده و یک پله بالاتر از ما بلاتکلیف است، نباید به دنبال طرح این مسائل باشیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت های روز گذشته رویانیان مبنی بر اینکه چند تن از اعضای هیئت مدیره چشم دیدن او را ندارند، گفت: این تعبیر خود رویانیان است و اصلاً اینچنین نیست. اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هر کدام برای خودشان جایگاه حقوقی خاصی دارند. آقای نامی وزیر ارتباطات بوده، آقای اکبری رئیس سازمان جوانان بوده و علی پروین هم که یکی از بزرگ ترین اسطوره های فوتبال کشور است. آنها چطور چشم دیدن رویانیان را ندارند؟ ! البته باید بگویم اعضای هیئت مدیره رودربایستی ندارند که بخواهند صبحتی را مطرح کرده یا نکنند.

جمشیدی در مورد اینکه آینده رویانیان در باشگاه پرسپولیس چه خواهد شد، تصریح کرد: من پیشگو نیستم که از آینده خبر داشته باشم ولی ایشان فعلاً کارش را انجام می دهد. رویانیان خودش هفته پیش استعفا داده و نام خود را هم گذاشته است مستعفی. شما از زبان کدامیک از اعضای هیئت مدیره شنیدید که با استعفای رویانیان موافقت شده است یا خیر؟ فکر می کنید شخصی مانند پروین نمی تواند حرف بزند؟

وی با بیان اینکه «برای ما دلایل استعفای رویانیان مهم و جالب بود» ، ادامه داد: کسی از رفتن رویانیان صحبتی نکرده است. البته در شرایط فعلی که تیم صدرنشین جدول است هیچ تغییری منطقی نیست، چون اگر جابه جایی صورت گیرد و اوضاع تیم دستخوش تغییر شود آن وقت می خواهند توپ را به زمین هیئت مدیره بیندازند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به این سوال که آیا بعد از صدرنشینی پاداشی برای بازیکنان و اعضای کادر فنی در نظر گرفته شده است یا خیر، اظهار داشت: قرار بود در جلسه امروز هیئت مدیره در خصوص پرداخت پاداش تصمیم گیری شود. البته این مسئله از آن دسته اختیاراتی است که هیئت مدیره به مدیرعامل اختصاص داده و مدیر باشگاه می تواند با نظر خود به بازیکنان و مربیان پاداش بدهد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات