سرمربی تیم فوتبال مس کرمان، گفت: از اینکه بازیکن بزرگی چون فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد بسیار متاسف شدم.

به گزارش افکارنیوز ، پرویز مظلومی پس از تساوی مقابل استقلال تهران در نشست خبری، گفت: بازی بسیار خوبی بود و باید از بازیکنانم تشکر کنم و اگر خود باوری داشتند مطمئن باشید استقلال را شکست می دادیم.



وی ادامه داد: امروز برای مساوی به میدان نیامدیم زیرا یک امتیاز به هیچ عنوان به سود ما نبود. امروز مانند بازی های قبل موقعیت های خود را از دست دادیم و این به خاطر فشار روانی است که روی بازیکنان وجود دارد.



سرمربی تیم فوتبال مس کرمان، گفت: مقابل استقلال و هوادارانش اینگونه بازی کردن جای تبریک دارد. یک مقدار دقت می توانست باعث شود سه امتیاز این دیدار را برای خود کنیم.



وی تصریح کرد: شاید استقلال تنها دو موقعیت داشت اما به هر حال این فوتبال است و نمی توان آن را کاری کرد.



وی اظهار داشت: از هوادارانی که از کرمان به تهران آمدند تشکر می کنم و امیدوارم از عملکرد تیم خود رضایت داشته باشند.



مظلومی خاطرنشان کرد: جای تاسف دارد که فرهاد مجیدی از فوتبال خداحافظی کرده است. نمی دانم چه اتفاقی افتاد که او چنین تصمیمی گرفت اما ای کاش تا پایان فصل صبر می کرد تا هواداران راضی تر باشند و از اشک هواداران استقلال تاسف خوردم.



وی ادامه داد: مجیدی در زمان من خداحافظی نکرد و به خاطر مشکلات رفت و شاید الان هم به خاطر مشکلاتش تصمیم به این کار گرفت.



سرمربی تیم فوتبال مس کرمان، گفت: امروز ساختار دفاعی تیم ما بسیار عالی بود و خیلی خوب بازیکنان به هم کمک کردند. همین که توانستیم به استقلال فرصت زیادی برای موقعیت سازی ندادیم نشان از عملکرد خوب ما است. وی ادامه داد: مطمئن باشید از این شرایط خارج خواهیم شد زیرا مس تیم قدرتمندی در فوتبال ایران است.



وی افزود: تیم ما برای خارج شدن از این موقعیت نیاز به کار گروهی دارد و این کار تنها مربوط به داخل باشگاه نیست.



وی ادامه داد: از هواداران استقلال به خاطر اینکه به من لطف داشتند تشکر می کنم. همه می دانند خالصانه به استقلال کمک کردم و هر چه دارم از همین مردم است. همیشه به هواداران استقلال احترام می گذارم زیرا این رابطه دو طرفه بوده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات